Powiadom mnie o dostępności

Szczotki alternatora do BMW 7 E38

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Grubość [mm]: 4.6, Długość [mm]: 15.4, Wysokość [mm]: 6.4, Długość przewodu [mm]: 48, Napi...
8,42 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
29,37 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica zewnętrzna [mm]: 56.15
26,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do BMW

Szczotki alternatora w samochodzie BMW 7 E38 – funkcja

Alternator w samochodach z napędem spalinowym odpowiada za stałe doładowywanie akumulatora oraz zasilanie osprzętu pojazdu w czasie pracy silnika. Jego integralnym elementem są szczotki, które są narażone na zużycie eksploatacyjne. Szczotki alternatora w samochodzie BMW 7 E38 odpowiadają za wytworzenie połączenia elektrycznego pomiędzy regulatorem napięcia a wirnikiem alternatora. Pozwala to na utrzymanie na stałym poziomie napięcia wytwarzanego przez alternator.

BMW 7 E38 – dlaczego szczotki alternatora ulegają zużyciu?

Z czasem BMW 7 E38 może wymagać wymiany szczotek alternatora na nowe. Przypadłość ta wynika z faktu, że szczotki są elementem pracującym w ciągłym kontakcie z powierzchnią pierścieni ślizgowych, przez co narażone są na ścieranie. Szczotki alternatora zazwyczaj wykonane są z wytrzymałych stopów metali lub sprasowanego grafitu w celu zapewnienia ich jak najwyższej trwałości. W praktyce trwałość ta zależy jednak bezpośrednio od trybu eksploatacji pojazdu, warunków jezdnych, a nawet klimatu.

Objawy zużycia szczotek alternatora w samochodzie BMW 7 E38

Pierwszym symptomem, potencjalnie mogącym wskazywać na zużycie szczotek alternatora w samochodzie __VEHCILE__ jest zapalona kontrolka układu ładowania. Początkowo kontrolka ta może wyświetlać się na moment i gasnąć, co świadczy o chwilowych przerwach w dostarczaniu energii. Postępujące zużycie szczotek w końcu doprowadzi jednak do całkowitego unieruchomienia pojazdu, gdyż alternator nie będzie w stanie przekazywać energii.