13 produktów
Wybierz auto
Ilość biegunów: 4
282,61
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
282,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
244,73
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
244,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
146,73
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
146,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymagana ilość: 1
Ilość biegunów: 3
132,13
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
132,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
134,11
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
134,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Ilość otworów wlotowych/wylotowych: 4
Rozwiń więcej danych
702,70
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
702,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość biegunów: 3
Ilość połączeń: 4
116,56
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
116,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
146,73
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
146,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łącznika
196,21
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
196,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
255,57
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
255,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość połączeń: 3
183,22
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
183,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 4
249,48
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
249,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
132,81
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
132,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zadaniem cewki zapłonowej jest przetwarzanie prądu o niskim napięciu, w prąd o wysokim napięciu. Po skumulowaniu wystarczającej dawki energii cewka wysyła impuls elektryczny do świec zapłonowych, co powoduje zapłon mieszanki paliwowo-powietrznej a w efekcie umożliwia pracę silnika benzynowego.
Cewka zapłonowa jest zbudowana z dwóch uzwojeń elektrycznych – pierwotnego oraz wtórnego. Uzwojenia są nawinięte na żelazny rdzeń cewki. Prąd z akumulatora jest dostarczany do uzwojenia pierwotnego, wówczas we wnętrzu cewki jest wytwarzane pole elektromagnetyczne. Obwód zostaje zamknięty, co powoduje zjawisko indukcji. Pole elektromagnetyczne zostaje załamane, wytwarzając przy tym prąd o wysokim napięciu, który jest przekazywany do uzwojenia wtórnego. Uzwojenie wtórne zwielokrotnia napięcie, które dalej trafia do świecy i umożliwia jej wytworzenie iskry.
Cewka zapłonowa do samochodu SUBARU LEGACY II jest narażona na uszkodzenie przez kontakt z wilgocią, a także wskutek błędów popełnionych podczas montażu. Zużyte świece oraz przewody rozruchowe mocno obciążają cewkę zapłonową, przez co może dojść do jej przedwczesnego zużycia. Uszkodzona cewka zapłonowa w samochodzie SUBARU LEGACY II objawia się m.in.: