31 produktów
Wybierz auto
Nr art: 034544317
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: ASH13205506
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0510530123
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03454104
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: JAV132506
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0507JP200
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: JAV132529
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: JAV132520
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0400941318111089
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: ASH13205529
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: NGK9302
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 046913205515
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0400941285120871
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: BERR1
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0342ZEF1648
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0426IC520
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0426IC506
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MAX530185
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MAX530122
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0400941319170059
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Przewód zapłonowy w autach MITSUBISHI LANCER VI, nazywany również przewodem wysokiego napięcia, odpowiada za dostarczenie do świecy zapłonowej prądu o wysokim napięciu (z zakresu 25–30 tys. woltów). Jest on przekazywany z tzw. cewki zapłonowej, czyli elementu, którego zadaniem jest zgromadzenie dostatecznej ilości energii elektrycznej, aby możliwy był przeskok iskry i zapłon mieszanki paliwowo-powietrznej. Jest to kluczowy komponent zapewniający możliwość sprawnego uruchomienia silnika.
Przewód zapłonowy w autach MITSUBISHI LANCER VI zbudowany jest z 3 podstawowych elementów. Są to nasadka na świecę (potocznie nazywana „fajką”), przewód elektryczny oraz nasadka na rozdzielacz zapłonu lub cewkę. Bardzo duże znaczenie w konstrukcji przewodu zapłonowego w samochodzie MITSUBISHI LANCER VI mają także rdzeń oraz izolacja. Zadaniem izolacji jest utrzymanie prądu wewnątrz przewodu, a także zabezpieczenie obecnych niedaleko elementów przed bardzo wysokim napięciem, które mogłoby spowodować ich uszkodzenie.
Przewody zapłonowe, podobnie jak wiele innych komponentów, wymaga regularnej wymiany. Wysokiej jakości fabryczne przewody są w stanie zapewnić poprawną pracę układu zazwyczaj przez 40–60 tys. kilometrów, choć niekiedy zdarza się, że taka wymiana konieczna będzie nieco wcześniej. Warto zadbać, by wymiana przewodów zapłonowych w aucie MITSUBISHI LANCER VI wraz ze świecami odbywała się co dwa lub trzy lata.