25 produktów
Wybierz auto
Nr art: 0493ADC41623
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 03454104
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 03540986356040
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: BLUADC41612
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: BERR12
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: ASH13205503
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0507JP200
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0507JP208
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0493ADC41617
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: BERR8
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0426IC527
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0507JP303
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0507JP171
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 03455074
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: ASH13205521
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ASH13205527
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Przewód zapłonowy w autach MITSUBISHI PAJERO II, nazywany również przewodem wysokiego napięcia, odpowiada za dostarczenie do świecy zapłonowej prądu o wysokim napięciu (z zakresu 25–30 tys. woltów). Jest on przekazywany z tzw. cewki zapłonowej, czyli elementu, którego zadaniem jest zgromadzenie dostatecznej ilości energii elektrycznej, aby możliwy był przeskok iskry i zapłon mieszanki paliwowo-powietrznej. Jest to kluczowy komponent zapewniający możliwość sprawnego uruchomienia silnika.
Przewód zapłonowy w autach MITSUBISHI PAJERO II zbudowany jest z 3 podstawowych elementów. Są to nasadka na świecę (potocznie nazywana „fajką”), przewód elektryczny oraz nasadka na rozdzielacz zapłonu lub cewkę. Bardzo duże znaczenie w konstrukcji przewodu zapłonowego w samochodzie MITSUBISHI PAJERO II mają także rdzeń oraz izolacja. Zadaniem izolacji jest utrzymanie prądu wewnątrz przewodu, a także zabezpieczenie obecnych niedaleko elementów przed bardzo wysokim napięciem, które mogłoby spowodować ich uszkodzenie.
Przewody zapłonowe, podobnie jak wiele innych komponentów, wymaga regularnej wymiany. Wysokiej jakości fabryczne przewody są w stanie zapewnić poprawną pracę układu zazwyczaj przez 40–60 tys. kilometrów, choć niekiedy zdarza się, że taka wymiana konieczna będzie nieco wcześniej. Warto zadbać, by wymiana przewodów zapłonowych w aucie MITSUBISHI PAJERO II wraz ze świecami odbywała się co dwa lub trzy lata.