7 produktów
Wybierz auto
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.37
Rozwiń więcej danych
369,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 14.03
369,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
YSPYSEWP0011
Napięcie [v]: 12
177,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 14.03
177,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR370007
Tryb pracy: Elektryczny
Ilość połączeń: 2
263,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 14.03
263,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR370034
Tryb pracy: Elektryczny
239,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 14.03
239,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338702078380
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
407,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 14.03
407,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYCPZFR002
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
135,50
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
135,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV22SKV015
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.36
Rozwiń więcej danych
191,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 14.03
191,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Samochody BMW 5 E60 wyposażone w ogrzewanie postojowe oferują znacznie wyższy komfort użytkowania w zimne dni. Ogrzewanie postojowe pozwala na wstępne rozgrzanie silnika przed uruchomieniem, co ułatwia odpalenie go w niskich temperaturach oraz obniża zużycie podzespołów jednostki – silnik nie musi pracować tak długo przed osiągnięciem optymalnej temperatury. Oprócz tego ogrzewanie postojowe może służyć także podniesieniu temperatury w kabinie samochodu BMW 5 E60 bez konieczności uruchamiania silnika.
W autach BMW 5 E60 wyposażonych w wodne ogrzewanie postojowe obecny jest obieg płynu chłodniczego, który prowadzi go do nagrzewnicy – umożliwia to dodatkowa pompa obiegu wody. Nagrzewnica ogrzewania postojowego pracuje niezależnie od ogrzewania podstawowego pojazdu. Dlatego wymaga doprowadzenia przewodów z paliwem, które pozwoli ją zasilać w trakcie postoju. Rozgrzany w ten sposób płyn chłodniczy może zostać wykorzystany do zwiększenia temperatury silnika samochodu BMW 5 E60 przed jego uruchomieniem. Dzięki temu jednostka nie będzie zmuszona pracować w stanie niedogrzania, co obniża zużycie jej podzespołów. Ogrzewanie postojowe może także przekazać ciepło płynu chłodniczego przez kratki nawiewu do kokpitu i rozgrzać wnętrze auta na postoju.