7 produktów
Wybierz auto
Ilość połączeń: 6
Numer komponentu: 120-00-060
23,97
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
23,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 6
Numer komponentu: 120-00-059
20,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.07
20,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV22SKV015
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.36
Rozwiń więcej danych
193,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
193,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPAP8208
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
294,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
294,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR370007
Tryb pracy: Elektryczny
Ilość połączeń: 2
265,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
265,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR370034
Tryb pracy: Elektryczny
241,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
241,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPYSEWP0018
Napięcie [v]: 12
168,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
168,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Samochody BMW X5 E53 wyposażone w ogrzewanie postojowe oferują znacznie wyższy komfort użytkowania w zimne dni. Ogrzewanie postojowe pozwala na wstępne rozgrzanie silnika przed uruchomieniem, co ułatwia odpalenie go w niskich temperaturach oraz obniża zużycie podzespołów jednostki – silnik nie musi pracować tak długo przed osiągnięciem optymalnej temperatury. Oprócz tego ogrzewanie postojowe może służyć także podniesieniu temperatury w kabinie samochodu BMW X5 E53 bez konieczności uruchamiania silnika.
W autach BMW X5 E53 wyposażonych w wodne ogrzewanie postojowe obecny jest obieg płynu chłodniczego, który prowadzi go do nagrzewnicy – umożliwia to dodatkowa pompa obiegu wody. Nagrzewnica ogrzewania postojowego pracuje niezależnie od ogrzewania podstawowego pojazdu. Dlatego wymaga doprowadzenia przewodów z paliwem, które pozwoli ją zasilać w trakcie postoju. Rozgrzany w ten sposób płyn chłodniczy może zostać wykorzystany do zwiększenia temperatury silnika samochodu BMW X5 E53 przed jego uruchomieniem. Dzięki temu jednostka nie będzie zmuszona pracować w stanie niedogrzania, co obniża zużycie jej podzespołów. Ogrzewanie postojowe może także przekazać ciepło płynu chłodniczego przez kratki nawiewu do kokpitu i rozgrzać wnętrze auta na postoju.