🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Ogrzewanie postojowe do FORD MONDEO IV

2 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Dodatkowa pompa obiegu wody FEBI BILSTEIN 174421
Dodatkowa pompa obiegu wody FEBI BILSTEIN 174421
Napięcie [V]: 12, Ciężar [kg]: 0.37, Tryb pracy: elektryczny, Zdjęcie producenta: 1
Darmowa dostawa
374,29 zł
374,29 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Dodatkowa pompa obiegu wody NTY CPZ-FR-002
Dodatkowa pompa obiegu wody NTY CPZ-FR-002
Napięcie [V]: 12, Tryb pracy: elektryczny, Ciężar brutto [kg]: 0.33
191,15 zł
191,15 zł

Dostawa na środę, 3 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD

Ogrzewanie postojowe do FORD MONDEO IV

Samochody FORD MONDEO IV wyposażone w ogrzewanie postojowe oferują znacznie wyższy komfort użytkowania w zimne dni. Ogrzewanie postojowe pozwala na wstępne rozgrzanie silnika przed uruchomieniem, co ułatwia odpalenie go w niskich temperaturach oraz obniża zużycie podzespołów jednostki – silnik nie musi pracować tak długo przed osiągnięciem optymalnej temperatury. Oprócz tego ogrzewanie postojowe może służyć także podniesieniu temperatury w kabinie samochodu FORD MONDEO IV bez konieczności uruchamiania silnika.

Działanie ogrzewania postojowego w samochodzie FORD MONDEO IV

W autach FORD MONDEO IV wyposażonych w wodne ogrzewanie postojowe obecny jest obieg płynu chłodniczego, który prowadzi go do nagrzewnicy – umożliwia to dodatkowa pompa obiegu wody. Nagrzewnica ogrzewania postojowego pracuje niezależnie od ogrzewania podstawowego pojazdu. Dlatego wymaga doprowadzenia przewodów z paliwem, które pozwoli ją zasilać w trakcie postoju. Rozgrzany w ten sposób płyn chłodniczy może zostać wykorzystany do zwiększenia temperatury silnika samochodu FORD MONDEO IV przed jego uruchomieniem. Dzięki temu jednostka nie będzie zmuszona pracować w stanie niedogrzania, co obniża zużycie jej podzespołów. Ogrzewanie postojowe może także przekazać ciepło płynu chłodniczego przez kratki nawiewu do kokpitu i rozgrzać wnętrze auta na postoju.