9 produktów
Wybierz auto
TRWBDA1279
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda1280
143,24
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.04
143,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRWBDA1280
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda1279
143,24
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.04
143,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GHAGH463083
Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa, z lewej, z prawej
107,42
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pt. 18.04
U ciebie: pt. 18.04
107,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
82,73
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.04
82,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTCH035A
124,31
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.04
124,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GHAGH463059
Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa, z lewej, z prawej
70,73
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.04
70,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GHAGH469334
Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa, z lewej, z prawej
76,92
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.04
76,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GHAGH449333
Strona zabudowy: Z lewej, z prawej, oś przednia, oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
86,31
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pt. 18.04
U ciebie: pt. 18.04
86,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTCH034A
124,31
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pt. 18.04
U ciebie: pt. 18.04
124,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W standardowych układach hamulców tarczowych, stosowanych m.in. w samochodzie JEEP, jarzmo zacisku hamulcowego odpowiada za umożliwienie precyzyjnego zamocowania zacisków i klocków hamulcowych. Sprawne jarzmo jest niezbędne do zapewnienia równomiernego docisku klocków hamulcowych do tarczy w momencie wciśnięcia pedału hamulca przez kierowcę samochodu.
W większości egzemplarzy samochodu JEEP jarzmo zacisku jest podzespołem trwałym, jednak trudne warunki eksploatacji (silne nagrzewanie elementów układu, kontakt z wodą i zabrudzeniami) mogą spowodować korozję, prowadzącą do degradacji materiału, z którego wykonane jest jarzmo. Z czasem może dojść do blokowania się tulejek jarzma, które wpływa na niewłaściwy docisk, czyli obniżenie skuteczności hamowania.
Jeżeli w samochodzie JEEP dochodzi do opisanych wyżej problemów lub oględziny, wykonane po zdemontowaniu koła i elementów współpracujących układu hamulcowego, wskazują na silne zużycie jarzma, warto wymienić ten element na nowy. Zużycie jarzma zacisku hamulcowego w jednym z kół jest sygnałem świadczącym o konieczności weryfikacji stanu jarzm w pozostałych kołach. Jarzma warto wymieniać parami na kołach tej samej osi. Wymiana tylko jednego elementu może skutkować niewłaściwym rozdziałem siły hamowania pomiędzy koła tej samej osi, co ma wydatny wpływ na bezpieczeństwo jazdy.