8 produktów
Wybierz auto
05500477CNA4R
Strona zabudowy: Oś tylna
159,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 14.03
159,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
89,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
97,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
97,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
89,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GHAGH463081
Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa, z lewej, z prawej
82,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 14.03
82,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05500477CNA4WFL
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 1.445
Rozwiń więcej danych
157,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 14.03
157,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTMS013A
73,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05500477CNA4WFR
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 1.465
Rozwiń więcej danych
157,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 14.03
157,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W standardowych układach hamulców tarczowych, stosowanych m.in. w samochodzie MITSUBISHI GRANDIS, jarzmo zacisku hamulcowego odpowiada za umożliwienie precyzyjnego zamocowania zacisków i klocków hamulcowych. Sprawne jarzmo jest niezbędne do zapewnienia równomiernego docisku klocków hamulcowych do tarczy w momencie wciśnięcia pedału hamulca przez kierowcę samochodu.
W większości egzemplarzy samochodu MITSUBISHI GRANDIS jarzmo zacisku jest podzespołem trwałym, jednak trudne warunki eksploatacji (silne nagrzewanie elementów układu, kontakt z wodą i zabrudzeniami) mogą spowodować korozję, prowadzącą do degradacji materiału, z którego wykonane jest jarzmo. Z czasem może dojść do blokowania się tulejek jarzma, które wpływa na niewłaściwy docisk, czyli obniżenie skuteczności hamowania.
Jeżeli w samochodzie MITSUBISHI GRANDIS dochodzi do opisanych wyżej problemów lub oględziny, wykonane po zdemontowaniu koła i elementów współpracujących układu hamulcowego, wskazują na silne zużycie jarzma, warto wymienić ten element na nowy. Zużycie jarzma zacisku hamulcowego w jednym z kół jest sygnałem świadczącym o konieczności weryfikacji stanu jarzm w pozostałych kołach. Jarzma warto wymieniać parami na kołach tej samej osi. Wymiana tylko jednego elementu może skutkować niewłaściwym rozdziałem siły hamowania pomiędzy koła tej samej osi, co ma wydatny wpływ na bezpieczeństwo jazdy.