Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
4 produkty
Wybierz auto
GHAGH443010H
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia, os przednia, z prawej
Parzyste numery artykułów: Gh-443010v
120,22
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
120,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZPMS014A
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość opakowania [cm]: 23.5
Rozwiń więcej danych
99,19
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
99,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GHAGH443010V
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia, oś przednia, z lewej
Parzyste numery artykułów: Gh-443010h
106,98
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
106,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZPMS013A
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość opakowania [cm]: 23.5
Rozwiń więcej danych
99,55
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
99,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W standardowych układach hamulców tarczowych, stosowanych m.in. w samochodzie MITSUBISHI L200 III, jarzmo zacisku hamulcowego odpowiada za umożliwienie precyzyjnego zamocowania zacisków i klocków hamulcowych. Sprawne jarzmo jest niezbędne do zapewnienia równomiernego docisku klocków hamulcowych do tarczy w momencie wciśnięcia pedału hamulca przez kierowcę samochodu.
W większości egzemplarzy samochodu MITSUBISHI L200 III jarzmo zacisku jest podzespołem trwałym, jednak trudne warunki eksploatacji (silne nagrzewanie elementów układu, kontakt z wodą i zabrudzeniami) mogą spowodować korozję, prowadzącą do degradacji materiału, z którego wykonane jest jarzmo. Z czasem może dojść do blokowania się tulejek jarzma, które wpływa na niewłaściwy docisk, czyli obniżenie skuteczności hamowania.
Jeżeli w samochodzie MITSUBISHI L200 III dochodzi do opisanych wyżej problemów lub oględziny, wykonane po zdemontowaniu koła i elementów współpracujących układu hamulcowego, wskazują na silne zużycie jarzma, warto wymienić ten element na nowy. Zużycie jarzma zacisku hamulcowego w jednym z kół jest sygnałem świadczącym o konieczności weryfikacji stanu jarzm w pozostałych kołach. Jarzma warto wymieniać parami na kołach tej samej osi. Wymiana tylko jednego elementu może skutkować niewłaściwym rozdziałem siły hamowania pomiędzy koła tej samej osi, co ma wydatny wpływ na bezpieczeństwo jazdy.