10 produktów
Wybierz auto
GHAGH443054
Strona zabudowy: Z lewej, z prawej, oś przednia, oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
88,34
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
88,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTMS013A
73,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GHAGH463081
Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa, z lewej, z prawej
83,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
83,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05500477CCWF
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 1.73
162,00
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
162,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
87,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
87,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05500477CNA4R
Strona zabudowy: Oś tylna
147,79
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
147,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 1.455
Rozwiń więcej danych
180,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
180,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTMS007A
Strona zabudowy: Oś tylna
Długość opakowania [cm]: 16
Rozwiń więcej danych
84,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
84,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZPMS000A
85,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
85,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Ciężar [kg]: 0.56
Rozwiń więcej danych
106,64
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
106,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W standardowych układach hamulców tarczowych, stosowanych m.in. w samochodzie MITSUBISHI OUTLANDER II, jarzmo zacisku hamulcowego odpowiada za umożliwienie precyzyjnego zamocowania zacisków i klocków hamulcowych. Sprawne jarzmo jest niezbędne do zapewnienia równomiernego docisku klocków hamulcowych do tarczy w momencie wciśnięcia pedału hamulca przez kierowcę samochodu.
W większości egzemplarzy samochodu MITSUBISHI OUTLANDER II jarzmo zacisku jest podzespołem trwałym, jednak trudne warunki eksploatacji (silne nagrzewanie elementów układu, kontakt z wodą i zabrudzeniami) mogą spowodować korozję, prowadzącą do degradacji materiału, z którego wykonane jest jarzmo. Z czasem może dojść do blokowania się tulejek jarzma, które wpływa na niewłaściwy docisk, czyli obniżenie skuteczności hamowania.
Jeżeli w samochodzie MITSUBISHI OUTLANDER II dochodzi do opisanych wyżej problemów lub oględziny, wykonane po zdemontowaniu koła i elementów współpracujących układu hamulcowego, wskazują na silne zużycie jarzma, warto wymienić ten element na nowy. Zużycie jarzma zacisku hamulcowego w jednym z kół jest sygnałem świadczącym o konieczności weryfikacji stanu jarzm w pozostałych kołach. Jarzma warto wymieniać parami na kołach tej samej osi. Wymiana tylko jednego elementu może skutkować niewłaściwym rozdziałem siły hamowania pomiędzy koła tej samej osi, co ma wydatny wpływ na bezpieczeństwo jazdy.