18 produktów
Wybierz auto
0429BDA671
Ograniczenia producenta: Trw
92,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
92,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTRE003A
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda997
92,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
92,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA1097
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda1096
144,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
144,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZPRE017A
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Typ tarczy hamulcowej: Pełny
Rozwiń więcej danych
83,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
83,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA960
Ograniczenia producenta: Trw
Typ tarczy hamulcowej: Wentylowany wewnętrznie
Rozwiń więcej danych
192,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
192,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA961
Ograniczenia producenta: Trw
Typ tarczy hamulcowej: Wentylowany wewnętrznie
Rozwiń więcej danych
231,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
231,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
67,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV50SKV580
103,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
103,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTRE007A
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda1096
103,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
103,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTRE006A
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda1097
103,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
103,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZPRE010A
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Numer seryjny: Hzp-re-010a
126,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
126,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA210
Ograniczenia producenta: Trw
Typ tarczy hamulcowej: Pełny
118,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
118,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZPRE019A
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Numer seryjny: Hzp-re-019a
118,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
118,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA997
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda998
90,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
90,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA964
Ograniczenia producenta: Trw
129,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
129,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA998
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda997
92,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
92,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTRE002A
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda998
94,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
94,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA1096
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda1097
143,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
143,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W standardowych układach hamulców tarczowych, stosowanych m.in. w samochodzie RENAULT CLIO, jarzmo zacisku hamulcowego odpowiada za umożliwienie precyzyjnego zamocowania zacisków i klocków hamulcowych. Sprawne jarzmo jest niezbędne do zapewnienia równomiernego docisku klocków hamulcowych do tarczy w momencie wciśnięcia pedału hamulca przez kierowcę samochodu.
W większości egzemplarzy samochodu RENAULT CLIO jarzmo zacisku jest podzespołem trwałym, jednak trudne warunki eksploatacji (silne nagrzewanie elementów układu, kontakt z wodą i zabrudzeniami) mogą spowodować korozję, prowadzącą do degradacji materiału, z którego wykonane jest jarzmo. Z czasem może dojść do blokowania się tulejek jarzma, które wpływa na niewłaściwy docisk, czyli obniżenie skuteczności hamowania.
Jeżeli w samochodzie RENAULT CLIO dochodzi do opisanych wyżej problemów lub oględziny, wykonane po zdemontowaniu koła i elementów współpracujących układu hamulcowego, wskazują na silne zużycie jarzma, warto wymienić ten element na nowy. Zużycie jarzma zacisku hamulcowego w jednym z kół jest sygnałem świadczącym o konieczności weryfikacji stanu jarzm w pozostałych kołach. Jarzma warto wymieniać parami na kołach tej samej osi. Wymiana tylko jednego elementu może skutkować niewłaściwym rozdziałem siły hamowania pomiędzy koła tej samej osi, co ma wydatny wpływ na bezpieczeństwo jazdy.