31 produktów
Wybierz auto
0429BDA581
Ograniczenia producenta: Trw
Materiał: Aluminium
90,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
90,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Materiał: Aluminium
61,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
61,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTVW091A
Ograniczenia producenta: Trw
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
69,50
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
69,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTVW092A
Ograniczenia producenta: Trw
Dla grubosci tarczy hamulcowej [mm]: 16
78,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
78,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GHAGH469953
Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa, z lewej, z prawej
68,45
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
68,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV50SKV553
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 17
73,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
73,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV50SKV554
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 17
73,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
73,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV50SKV700
91,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
91,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ66151740601
Strona zabudowy: Z tyłu po prawej
77,36
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
77,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES2377C162RLH
Strona zabudowy: Oś tylna, z lewej
Ciężar [kg]: 1.315
Rozwiń więcej danych
181,67
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
181,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTVW001A
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Ciężar brutto [kg]: 1.045
77,31
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
77,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTVW072A
Ograniczenia producenta: Trw
78,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
78,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTVW073A
Ograniczenia producenta: Trw
78,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
78,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GHAGH469955V
Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna strona lewa, z lewej
Parzyste numery artykułów: Gh-469955h
78,22
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
78,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
82,33
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
82,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
82,33
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
82,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05502377CTIGF
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 1.605
221,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
221,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ66151578001
Strona zabudowy: Z lewej
77,36
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
77,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GHAGH469955H
Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna strona prawa, z prawej
Parzyste numery artykułów: Gh-469955v
78,22
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
78,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ66151577901
Strona zabudowy: Z prawej
73,14
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
73,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W standardowych układach hamulców tarczowych, stosowanych m.in. w samochodzie SEAT ALTEA, jarzmo zacisku hamulcowego odpowiada za umożliwienie precyzyjnego zamocowania zacisków i klocków hamulcowych. Sprawne jarzmo jest niezbędne do zapewnienia równomiernego docisku klocków hamulcowych do tarczy w momencie wciśnięcia pedału hamulca przez kierowcę samochodu.
W większości egzemplarzy samochodu SEAT ALTEA jarzmo zacisku jest podzespołem trwałym, jednak trudne warunki eksploatacji (silne nagrzewanie elementów układu, kontakt z wodą i zabrudzeniami) mogą spowodować korozję, prowadzącą do degradacji materiału, z którego wykonane jest jarzmo. Z czasem może dojść do blokowania się tulejek jarzma, które wpływa na niewłaściwy docisk, czyli obniżenie skuteczności hamowania.
Jeżeli w samochodzie SEAT ALTEA dochodzi do opisanych wyżej problemów lub oględziny, wykonane po zdemontowaniu koła i elementów współpracujących układu hamulcowego, wskazują na silne zużycie jarzma, warto wymienić ten element na nowy. Zużycie jarzma zacisku hamulcowego w jednym z kół jest sygnałem świadczącym o konieczności weryfikacji stanu jarzm w pozostałych kołach. Jarzma warto wymieniać parami na kołach tej samej osi. Wymiana tylko jednego elementu może skutkować niewłaściwym rozdziałem siły hamowania pomiędzy koła tej samej osi, co ma wydatny wpływ na bezpieczeństwo jazdy.