28 produktów
Wybierz auto
Ograniczenia producenta: Trw
Materiał: Aluminium
61,89
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
61,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Materiał: Aluminium
100,12
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
100,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
103,41
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
103,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
72,84
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
72,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
64,79
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
64,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa, z lewej, z prawej
64,79
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
64,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 16
73,37
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
73,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda975
75,50
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
75,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
79,56
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
79,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna strona lewa, z lewej
Parzyste numery artykułów: Gh-469955h
75,92
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
75,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
69,28
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
69,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Ciężar brutto [kg]: 1.045
63,23
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
63,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Ciężar brutto [kg]: 1.045
63,23
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
63,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Dla grubosci tarczy hamulcowej [mm]: 16
69,88
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
69,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
69,62
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
69,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda975
147,48
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
147,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
177,18
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
177,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 16
142,46
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
142,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda974
75,50
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
75,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda974
147,94
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
147,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W standardowych układach hamulców tarczowych, stosowanych m.in. w samochodzie SEAT TOLEDO III, jarzmo zacisku hamulcowego odpowiada za umożliwienie precyzyjnego zamocowania zacisków i klocków hamulcowych. Sprawne jarzmo jest niezbędne do zapewnienia równomiernego docisku klocków hamulcowych do tarczy w momencie wciśnięcia pedału hamulca przez kierowcę samochodu.
W większości egzemplarzy samochodu SEAT TOLEDO III jarzmo zacisku jest podzespołem trwałym, jednak trudne warunki eksploatacji (silne nagrzewanie elementów układu, kontakt z wodą i zabrudzeniami) mogą spowodować korozję, prowadzącą do degradacji materiału, z którego wykonane jest jarzmo. Z czasem może dojść do blokowania się tulejek jarzma, które wpływa na niewłaściwy docisk, czyli obniżenie skuteczności hamowania.
Jeżeli w samochodzie SEAT TOLEDO III dochodzi do opisanych wyżej problemów lub oględziny, wykonane po zdemontowaniu koła i elementów współpracujących układu hamulcowego, wskazują na silne zużycie jarzma, warto wymienić ten element na nowy. Zużycie jarzma zacisku hamulcowego w jednym z kół jest sygnałem świadczącym o konieczności weryfikacji stanu jarzm w pozostałych kołach. Jarzma warto wymieniać parami na kołach tej samej osi. Wymiana tylko jednego elementu może skutkować niewłaściwym rozdziałem siły hamowania pomiędzy koła tej samej osi, co ma wydatny wpływ na bezpieczeństwo jazdy.