29 produktów
Wybierz auto
Ograniczenia producenta: Trw
Materiał: Aluminium
61,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 30.09
61,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA581
Ograniczenia producenta: Trw
Materiał: Aluminium
90,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 30.09
90,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ66151578301
89,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 30.09
89,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV50SKV700
60,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 30.09
60,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 16
73,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 30.09
73,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
79,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 30.09
79,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda974
75,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 30.09
75,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda975
75,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 30.09
75,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
83,45
zł/szt.
Kraków: pt. 03.10
U ciebie: pt. 03.10
83,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GHAGH469955H
Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna strona prawa, z prawej
Parzyste numery artykułów: Gh-469955v
75,92
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
75,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GHAGH469955V
Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna strona lewa, z lewej
Parzyste numery artykułów: Gh-469955h
75,92
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
75,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTVW092A
Ograniczenia producenta: Trw
Dla grubosci tarczy hamulcowej [mm]: 16
69,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 30.09
69,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTVW000A
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Ciężar brutto [kg]: 1.045
63,23
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
63,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTVW001A
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Ciężar brutto [kg]: 1.045
63,23
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
63,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ66151577901
Strona zabudowy: Z prawej
64,39
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
64,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
83,45
zł/szt.
Kraków: pt. 03.10
U ciebie: pt. 03.10
83,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV50SKV553
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 17
65,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 30.09
65,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV50SKV730
73,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 30.09
73,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GHAGH469953
Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa, z lewej, z prawej
59,15
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
59,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTVW014A
Ograniczenia producenta: Trw
72,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 30.09
72,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W standardowych układach hamulców tarczowych, stosowanych m.in. w samochodzie SEAT TOLEDO III, jarzmo zacisku hamulcowego odpowiada za umożliwienie precyzyjnego zamocowania zacisków i klocków hamulcowych. Sprawne jarzmo jest niezbędne do zapewnienia równomiernego docisku klocków hamulcowych do tarczy w momencie wciśnięcia pedału hamulca przez kierowcę samochodu.
W większości egzemplarzy samochodu SEAT TOLEDO III jarzmo zacisku jest podzespołem trwałym, jednak trudne warunki eksploatacji (silne nagrzewanie elementów układu, kontakt z wodą i zabrudzeniami) mogą spowodować korozję, prowadzącą do degradacji materiału, z którego wykonane jest jarzmo. Z czasem może dojść do blokowania się tulejek jarzma, które wpływa na niewłaściwy docisk, czyli obniżenie skuteczności hamowania.
Jeżeli w samochodzie SEAT TOLEDO III dochodzi do opisanych wyżej problemów lub oględziny, wykonane po zdemontowaniu koła i elementów współpracujących układu hamulcowego, wskazują na silne zużycie jarzma, warto wymienić ten element na nowy. Zużycie jarzma zacisku hamulcowego w jednym z kół jest sygnałem świadczącym o konieczności weryfikacji stanu jarzm w pozostałych kołach. Jarzma warto wymieniać parami na kołach tej samej osi. Wymiana tylko jednego elementu może skutkować niewłaściwym rozdziałem siły hamowania pomiędzy koła tej samej osi, co ma wydatny wpływ na bezpieczeństwo jazdy.