76 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 54
Rozwiń więcej danych
23,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
23,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 38
Rozwiń więcej danych
63,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 38
Rozwiń więcej danych
69,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Bosch
43,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
92,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
92,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
83,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
83,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 48
Wysokość [mm]: 53
Rozwiń więcej danych
32,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
68,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
112,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
112,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
30,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
30,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
65,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 52
Rozwiń więcej danych
47,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
116,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
116,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
109,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
109,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 54
Rozwiń więcej danych
47,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
46,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
46,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
52,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
93,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
93,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
93,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
93,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 52
Rozwiń więcej danych
121,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
121,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zaciski hamulcowe w samochodzie FORD TRANSIT VI muszą być w pełni sprawne, aby zapewnić skuteczność hamowania, a tym samym bezpieczeństwo jazdy. Uszkodzony zacisk należy bezzwłocznie wymienić na sprawny. Alternatywą dla fabrycznie nowego podzespołu jest naprawa starego zacisku, której można dokonać za pomocą zestawu naprawczego zacisku hamulcowego. Takie rozwiązanie jest dostępne w przypadku samochodu FORD TRANSIT VI.
Zacisk hamulcowy posiada gumowe uszczelnienia, których zadaniem jest zabezpieczenie konstrukcji przed pyłem hamulcowym, brudem i wyciekami płynu hamulcowego. Kiedy uszczelnienia zużyją się, może dojść do zablokowania zacisku, przez co nie będzie on w stanie pracować poprawnie. Uszkodzeniu i degradacji ulegają przeważnie także tłoczki zacisku, których wrogiem jest korozja. Znajdujący się w układzie płyn hydrauliczny nie jest wówczas w stanie wypchnąć tłoczków zacisku, pomimo pracy pod wysokim ciśnieniem. W ten sposób klocek nie zostaje dociśnięty do tarczy, a proces hamowania się nie odbywa.
Podobnie jak w większości współczesnych pojazdów, naprawa zacisku hamulcowego w samochodzie FORD TRANSIT VI polega na wymontowaniu elementu z pojazdu, jego dokładnym wyczyszczeniu (kluczowe jest pozbycie się rdzy) oraz skorzystaniu z zestawu naprawczego zacisku, aby wymienić stare, zniszczone uszczelki i osłony na nowe. W razie potrzeby należy wymienić także prowadnicę zacisku i tłoczki, które również mogą znajdować się w zestawie. Przed montażem tych elementów najlepiej pomalować zacisk farbą chroniącą przed rdzą. Naprawa używanego zacisku hamulcowego znacznie obniża koszt operacji względem zakupu i montażu nowego podzespołu.