16 produktów
Wybierz auto
0501P544904
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 54
Rozwiń więcej danych
34,52
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 23.04
34,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z kołpakiem ochronnym
Rozwiń więcej danych
30,81
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 23.04
30,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 54
Wysokość [mm]: 49
Rozwiń więcej danych
35,03
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: czw. 24.04
U ciebie: czw. 24.04
35,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 54
Rozwiń więcej danych
78,89
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 23.04
78,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0501254115
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 54
Rozwiń więcej danych
23,80
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 23.04
23,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Mando, trw
25,10
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: czw. 24.04
U ciebie: czw. 24.04
25,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0575DEF
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 0.046
Rozwiń więcej danych
37,62
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: czw. 24.04
U ciebie: czw. 24.04
37,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 54
Rozwiń więcej danych
30,94
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 23.04
30,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 54
Rozwiń więcej danych
67,85
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: czw. 24.04
U ciebie: czw. 24.04
67,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 54
17,88
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: czw. 24.04
U ciebie: czw. 24.04
17,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0494D42011C
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 54
Rozwiń więcej danych
46,35
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 23.04
46,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0501254811
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 54
Rozwiń więcej danych
49,78
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 23.04
49,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 54
18,60
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 23.04
18,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 54
Ilość na oś: 2
Rozwiń więcej danych
42,28
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 23.04
42,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
QUY185084K
Średnica [mm]: 54
Wysokość [mm]: 49
Rozwiń więcej danych
28,16
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: czw. 24.04
U ciebie: czw. 24.04
28,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
20,97
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: czw. 24.04
U ciebie: czw. 24.04
20,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zaciski hamulcowe w samochodzie MAZDA 2 II muszą być w pełni sprawne, aby zapewnić skuteczność hamowania, a tym samym bezpieczeństwo jazdy. Uszkodzony zacisk należy bezzwłocznie wymienić na sprawny. Alternatywą dla fabrycznie nowego podzespołu jest naprawa starego zacisku, której można dokonać za pomocą zestawu naprawczego zacisku hamulcowego. Takie rozwiązanie jest dostępne w przypadku samochodu MAZDA 2 II.
Zacisk hamulcowy posiada gumowe uszczelnienia, których zadaniem jest zabezpieczenie konstrukcji przed pyłem hamulcowym, brudem i wyciekami płynu hamulcowego. Kiedy uszczelnienia zużyją się, może dojść do zablokowania zacisku, przez co nie będzie on w stanie pracować poprawnie. Uszkodzeniu i degradacji ulegają przeważnie także tłoczki zacisku, których wrogiem jest korozja. Znajdujący się w układzie płyn hydrauliczny nie jest wówczas w stanie wypchnąć tłoczków zacisku, pomimo pracy pod wysokim ciśnieniem. W ten sposób klocek nie zostaje dociśnięty do tarczy, a proces hamowania się nie odbywa.
Podobnie jak w większości współczesnych pojazdów, naprawa zacisku hamulcowego w samochodzie MAZDA 2 II polega na wymontowaniu elementu z pojazdu, jego dokładnym wyczyszczeniu (kluczowe jest pozbycie się rdzy) oraz skorzystaniu z zestawu naprawczego zacisku, aby wymienić stare, zniszczone uszczelki i osłony na nowe. W razie potrzeby należy wymienić także prowadnicę zacisku i tłoczki, które również mogą znajdować się w zestawie. Przed montażem tych elementów najlepiej pomalować zacisk farbą chroniącą przed rdzą. Naprawa używanego zacisku hamulcowego znacznie obniża koszt operacji względem zakupu i montażu nowego podzespołu.