6 produktów
Wybierz auto
MAX821125
Strona zabudowy: Przed osią, oś przednia, z lewej
Ograniczenia producenta: Fomoco
Rozwiń więcej danych
167,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
167,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX821126
Strona zabudowy: Przed osią, os przednia, z prawej
Ograniczenia producenta: Fomoco
Rozwiń więcej danych
167,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
167,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZPMZ027
Opcja wyposażenia: Caliper carrier(-)
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Rozwiń więcej danych
152,49
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
152,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZPMZ026
Opcja wyposażenia: Caliper carrier (-)
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Rozwiń więcej danych
152,49
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
152,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAMJBC1116
Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy(1-tłoczkowy)
Wymiar gwintu: M10x1
Rozwiń więcej danych
174,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
174,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAMJBC1115
Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy(1-tłoczkowy)
Wymiar gwintu: M10x1
Rozwiń więcej danych
163,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
163,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zaciski hamulcowe to jeden z podstawowych podzespołów tarczowego układu hamulcowego. Wewnątrz zacisków są montowane klocki hamulcowe, które naciskają na obracającą się wraz z kołem tarczę hamulcową, dzięki czemu MAZDA 2 II może skutecznie hamować.
Zacisk hamulcowy jest na stałe przymocowany do zwrotnicy koła. Wewnątrz zacisku hamulcowego znajdują się tłoczki, które wysuwają się po naciśnięciu na pedał hamulca. Przesuwający się tłoczek dociska klocek hamulcowy do tarczy. Następnie obudowa zacisku przesuwa się do tarczy, zaciskając na niej klocek hamulcowy umieszczony po drugiej stronie zacisku. W efekcie oba klocki zostają zaciśnięte na tarczy, obniżając prędkość obrotową koła.
Zaciski hamulcowe pracują w wymagających warunkach – są narażone na wysokie temperatury, a także na zanieczyszczenia takie jak kurz i piasek. Muszą również sprostać działaniu dużych sił. Mogą przez to ulec typowym dla zacisków hamulcowych awariom: uszkodzeniu uszczelnień tłoczków, zatarciu sworznia zacisku, pęknięciom. Zniszczony zacisk hamulca może się zablokować, co uniemożliwi zachowanie bezpieczeństwa i normalne korzystanie z pojazdu MAZDA 2 II.