24 produktów
Wybierz auto
0494D41167C
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 38
Rozwiń więcej danych
48,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
48,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 38
Rozwiń więcej danych
25,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
25,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 54
Rozwiń więcej danych
23,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
23,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 38
Rozwiń więcej danych
114,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
114,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0501P384701
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 38
Rozwiń więcej danych
50,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
50,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0501K384701
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 38
Rozwiń więcej danych
67,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0501P544902
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 54
Rozwiń więcej danych
47,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0501254924
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 54
Rozwiń więcej danych
56,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0501238977
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 38
Rozwiń więcej danych
76,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 38
Rozwiń więcej danych
78,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
78,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 38
Rozwiń więcej danych
64,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
64,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 54
Rozwiń więcej danych
83,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
83,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 54
Ilość na oś: 2
20,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
20,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 54
Ilość na oś: 2
Rozwiń więcej danych
51,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
51,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 54
Rozwiń więcej danych
61,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.04
61,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 38
Ilość na oś: 2
21,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
21,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
16,29
zł/szt.
Kraków: wt. 15.04
U ciebie: wt. 15.04
16,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 54
Wysokość [mm]: 49
Rozwiń więcej danych
41,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
41,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
QUY185083K
Średnica [mm]: 54
Wysokość [mm]: 49
Rozwiń więcej danych
35,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.04
35,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0501254064
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 54
Rozwiń więcej danych
24,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
24,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zaciski hamulcowe w samochodzie MAZDA MX-5 III muszą być w pełni sprawne, aby zapewnić skuteczność hamowania, a tym samym bezpieczeństwo jazdy. Uszkodzony zacisk należy bezzwłocznie wymienić na sprawny. Alternatywą dla fabrycznie nowego podzespołu jest naprawa starego zacisku, której można dokonać za pomocą zestawu naprawczego zacisku hamulcowego. Takie rozwiązanie jest dostępne w przypadku samochodu MAZDA MX-5 III.
Zacisk hamulcowy posiada gumowe uszczelnienia, których zadaniem jest zabezpieczenie konstrukcji przed pyłem hamulcowym, brudem i wyciekami płynu hamulcowego. Kiedy uszczelnienia zużyją się, może dojść do zablokowania zacisku, przez co nie będzie on w stanie pracować poprawnie. Uszkodzeniu i degradacji ulegają przeważnie także tłoczki zacisku, których wrogiem jest korozja. Znajdujący się w układzie płyn hydrauliczny nie jest wówczas w stanie wypchnąć tłoczków zacisku, pomimo pracy pod wysokim ciśnieniem. W ten sposób klocek nie zostaje dociśnięty do tarczy, a proces hamowania się nie odbywa.
Podobnie jak w większości współczesnych pojazdów, naprawa zacisku hamulcowego w samochodzie MAZDA MX-5 III polega na wymontowaniu elementu z pojazdu, jego dokładnym wyczyszczeniu (kluczowe jest pozbycie się rdzy) oraz skorzystaniu z zestawu naprawczego zacisku, aby wymienić stare, zniszczone uszczelki i osłony na nowe. W razie potrzeby należy wymienić także prowadnicę zacisku i tłoczki, które również mogą znajdować się w zestawie. Przed montażem tych elementów najlepiej pomalować zacisk farbą chroniącą przed rdzą. Naprawa używanego zacisku hamulcowego znacznie obniża koszt operacji względem zakupu i montażu nowego podzespołu.