54 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 42
Rozwiń więcej danych
26,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
26,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0501242022
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 42
Rozwiń więcej danych
24,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
24,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 42
Rozwiń więcej danych
29,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 42
Rozwiń więcej danych
81,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
81,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
18,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
18,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 44
Rozwiń więcej danych
125,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
125,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES1976164FKIT
Ciężar [kg]: 0.24
Ilość: 3
54,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
54,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 42
Ilość na oś: 2
Rozwiń więcej danych
46,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
46,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0501244018
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 44
Rozwiń więcej danych
40,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
40,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
36,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
36,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0494D42276C
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 42
Rozwiń więcej danych
49,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0494D42714C
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 44
Rozwiń więcej danych
46,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
46,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
20,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
20,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 44
30,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
30,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
23,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
23,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0501P485505
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
66,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
66,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 42
Rozwiń więcej danych
65,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
65,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna, oś przednia
Średnica [mm]: 42
Rozwiń więcej danych
26,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
26,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 44
89,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 42
22,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
22,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zaciski hamulcowe w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA GL muszą być w pełni sprawne, aby zapewnić skuteczność hamowania, a tym samym bezpieczeństwo jazdy. Uszkodzony zacisk należy bezzwłocznie wymienić na sprawny. Alternatywą dla fabrycznie nowego podzespołu jest naprawa starego zacisku, której można dokonać za pomocą zestawu naprawczego zacisku hamulcowego. Takie rozwiązanie jest dostępne w przypadku samochodu MERCEDES-BENZ KLASA GL.
Zacisk hamulcowy posiada gumowe uszczelnienia, których zadaniem jest zabezpieczenie konstrukcji przed pyłem hamulcowym, brudem i wyciekami płynu hamulcowego. Kiedy uszczelnienia zużyją się, może dojść do zablokowania zacisku, przez co nie będzie on w stanie pracować poprawnie. Uszkodzeniu i degradacji ulegają przeważnie także tłoczki zacisku, których wrogiem jest korozja. Znajdujący się w układzie płyn hydrauliczny nie jest wówczas w stanie wypchnąć tłoczków zacisku, pomimo pracy pod wysokim ciśnieniem. W ten sposób klocek nie zostaje dociśnięty do tarczy, a proces hamowania się nie odbywa.
Podobnie jak w większości współczesnych pojazdów, naprawa zacisku hamulcowego w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA GL polega na wymontowaniu elementu z pojazdu, jego dokładnym wyczyszczeniu (kluczowe jest pozbycie się rdzy) oraz skorzystaniu z zestawu naprawczego zacisku, aby wymienić stare, zniszczone uszczelki i osłony na nowe. W razie potrzeby należy wymienić także prowadnicę zacisku i tłoczki, które również mogą znajdować się w zestawie. Przed montażem tych elementów najlepiej pomalować zacisk farbą chroniącą przed rdzą. Naprawa używanego zacisku hamulcowego znacznie obniża koszt operacji względem zakupu i montażu nowego podzespołu.