72 produktów
Wybierz auto
FES0475V45F
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
34,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
34,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 38
28,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
28,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 45
Rozwiń więcej danych
27,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
27,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
44,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
44,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
27,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
27,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0494D41781C
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 45
Rozwiń więcej danych
84,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
84,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0494D41577C
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
106,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
106,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 60.5
Rozwiń więcej danych
42,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
42,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0476CU20F
Ciężar [kg]: 0.305
40,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
40,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 43
Ilość na oś: 2
26,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
26,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0475K96R
Strona zabudowy: Oś tylna
Ciężar [kg]: 0.0315
Rozwiń więcej danych
25,30
zł/szt.
Kraków: pt. 16.05
U ciebie: pt. 16.05
25,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0476EAF
Ciężar [kg]: 0.525
55,31
zł/szt.
Kraków: pt. 16.05
U ciebie: pt. 16.05
55,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0476KB4F
Ciężar [kg]: 0.39
44,15
zł/szt.
Kraków: pt. 16.05
U ciebie: pt. 16.05
44,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
134,42
zł/szt.
Kraków: pt. 16.05
U ciebie: pt. 16.05
134,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NKK8822024
31,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
31,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 43
Wysokość [mm]: 45
Rozwiń więcej danych
29,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
29,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
80,57
zł/szt.
Kraków: pt. 16.05
U ciebie: pt. 16.05
80,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 43
Wysokość [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
38,26
zł/szt.
Kraków: pt. 16.05
U ciebie: pt. 16.05
38,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERT401891
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 45
Rozwiń więcej danych
94,86
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
94,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0475KB4R
Strona zabudowy: Oś tylna
Ciężar [kg]: 0.0165
Rozwiń więcej danych
18,06
zł/szt.
Kraków: pt. 16.05
U ciebie: pt. 16.05
18,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zaciski hamulcowe w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT muszą być w pełni sprawne, aby zapewnić skuteczność hamowania, a tym samym bezpieczeństwo jazdy. Uszkodzony zacisk należy bezzwłocznie wymienić na sprawny. Alternatywą dla fabrycznie nowego podzespołu jest naprawa starego zacisku, której można dokonać za pomocą zestawu naprawczego zacisku hamulcowego. Takie rozwiązanie jest dostępne w przypadku samochodu MITSUBISHI PAJERO SPORT.
Zacisk hamulcowy posiada gumowe uszczelnienia, których zadaniem jest zabezpieczenie konstrukcji przed pyłem hamulcowym, brudem i wyciekami płynu hamulcowego. Kiedy uszczelnienia zużyją się, może dojść do zablokowania zacisku, przez co nie będzie on w stanie pracować poprawnie. Uszkodzeniu i degradacji ulegają przeważnie także tłoczki zacisku, których wrogiem jest korozja. Znajdujący się w układzie płyn hydrauliczny nie jest wówczas w stanie wypchnąć tłoczków zacisku, pomimo pracy pod wysokim ciśnieniem. W ten sposób klocek nie zostaje dociśnięty do tarczy, a proces hamowania się nie odbywa.
Podobnie jak w większości współczesnych pojazdów, naprawa zacisku hamulcowego w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT polega na wymontowaniu elementu z pojazdu, jego dokładnym wyczyszczeniu (kluczowe jest pozbycie się rdzy) oraz skorzystaniu z zestawu naprawczego zacisku, aby wymienić stare, zniszczone uszczelki i osłony na nowe. W razie potrzeby należy wymienić także prowadnicę zacisku i tłoczki, które również mogą znajdować się w zestawie. Przed montażem tych elementów najlepiej pomalować zacisk farbą chroniącą przed rdzą. Naprawa używanego zacisku hamulcowego znacznie obniża koszt operacji względem zakupu i montażu nowego podzespołu.