61 produktów
Wybierz auto
FES0475V45F
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
33,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
33,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 45
Rozwiń więcej danych
28,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
28,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
45,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
45,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0494D41781C
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 45
Rozwiń więcej danych
84,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
84,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0494D41577C
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
107,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
107,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
27,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
69,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
69,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
115,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
115,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 43
95,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
95,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
18,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
18,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 43
Wysokość [mm]: 45
Rozwiń więcej danych
43,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
43,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 43
28,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
28,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 7.7
Ciężar [kg]: 0.001
Rozwiń więcej danych
12,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
12,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0475K96R
Strona zabudowy: Oś tylna
Ciężar [kg]: 0.0315
Rozwiń więcej danych
25,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
25,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0475EAF
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 0.022
Rozwiń więcej danych
23,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
23,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0476EAF
Ciężar [kg]: 0.525
55,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
55,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0476KB4F
Ciężar [kg]: 0.39
41,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
41,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
93,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
93,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 43
Ilość na oś: 2
27,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
119,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
119,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zaciski hamulcowe w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I muszą być w pełni sprawne, aby zapewnić skuteczność hamowania, a tym samym bezpieczeństwo jazdy. Uszkodzony zacisk należy bezzwłocznie wymienić na sprawny. Alternatywą dla fabrycznie nowego podzespołu jest naprawa starego zacisku, której można dokonać za pomocą zestawu naprawczego zacisku hamulcowego. Takie rozwiązanie jest dostępne w przypadku samochodu MITSUBISHI PAJERO SPORT I.
Zacisk hamulcowy posiada gumowe uszczelnienia, których zadaniem jest zabezpieczenie konstrukcji przed pyłem hamulcowym, brudem i wyciekami płynu hamulcowego. Kiedy uszczelnienia zużyją się, może dojść do zablokowania zacisku, przez co nie będzie on w stanie pracować poprawnie. Uszkodzeniu i degradacji ulegają przeważnie także tłoczki zacisku, których wrogiem jest korozja. Znajdujący się w układzie płyn hydrauliczny nie jest wówczas w stanie wypchnąć tłoczków zacisku, pomimo pracy pod wysokim ciśnieniem. W ten sposób klocek nie zostaje dociśnięty do tarczy, a proces hamowania się nie odbywa.
Podobnie jak w większości współczesnych pojazdów, naprawa zacisku hamulcowego w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I polega na wymontowaniu elementu z pojazdu, jego dokładnym wyczyszczeniu (kluczowe jest pozbycie się rdzy) oraz skorzystaniu z zestawu naprawczego zacisku, aby wymienić stare, zniszczone uszczelki i osłony na nowe. W razie potrzeby należy wymienić także prowadnicę zacisku i tłoczki, które również mogą znajdować się w zestawie. Przed montażem tych elementów najlepiej pomalować zacisk farbą chroniącą przed rdzą. Naprawa używanego zacisku hamulcowego znacznie obniża koszt operacji względem zakupu i montażu nowego podzespołu.