12 produktów
Wybierz auto
SAMD30003K
Wymiar gwintu: 10 x 1 (2), 12 x 1 (2)
Materiał: Żeliwo
Rozwiń więcej danych
228,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
228,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR9934
Wymiar gwintu: 10 x 1 (2), 12 x 1 (2)
Materiał: Żeliwo
Rozwiń więcej danych
189,26
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
189,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMD30003
Wymiar gwintu: 10 x 1 (2), 12 x 1 (2)
Materiał: Żeliwo
Rozwiń więcej danych
184,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
184,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NKK893720
Ograniczenia producenta: Bendix
Wymiar gwintu: 10 x 1 (2)
Rozwiń więcej danych
279,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
279,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABS64046
Strona zabudowy: Z tyłu
Ciężar [kg]: 0.9
Rozwiń więcej danych
277,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
277,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
TRWGPV1051
Ograniczenia producenta: Bendix
Sekcja: Częsć przednia
357,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
357,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
0429GPV1061
Ograniczenia producenta: Bendix
Sekcja: Częsć przednia
313,53
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
313,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
LPR9935
Wymiar gwintu: 10 x 1 (2), 12 x 1 (2)
Materiał: Żeliwo
Rozwiń więcej danych
181,23
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
181,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRMR61003
Materiał: Żeliwo
System hamulcowy: Bendix
Rozwiń więcej danych
223,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
223,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRMR61023
Materiał: Żeliwo
System hamulcowy: Bendix
Rozwiń więcej danych
228,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
228,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG360219180020
Strona zabudowy: Oś tylna
213,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
213,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396LV80013
199,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
199,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Korektor siły hamowania to rozwiązanie stosowane w samochodach starszych rocznikowo, którego funkcją jest dostosowywanie pracy hamulców do poziomu obciążenia tylnej osi. Jeżeli zastanawiasz się, czy samochód FIAT ULYSSE I posiada korektor siły hamowania, sprawdź przede wszystkim, czy na jego wyposażeniu znajduje się układ ABS. Po wprowadzeniu ABS, a więc systemu zapobiegającego blokowaniu się kół samochodu podczas hamowania, wykorzystanie korektora siły hamowania przestało być potrzebne. Obecność lub brak ABS w pojeździe można zweryfikować w instrukcji obsługi pojazdu, po numerze VIN lub na tabliczce znamionowej pojazdu.
W większości aut przód samochodu ma wyższą masę niż tylna część, stąd siła hamowania kół przednich musi być wyższa. Prowadzi to jednak do blokowania tylnych kół, co jest zjawiskiem niepożądanym i niebezpiecznym. Właśnie temu zjawisku zapobiega korektor siły hamowania. Zapewnia on odpowiedni rozkład sił hamowania pomiędzy przodem a tyłem pojazdu. Jeżeli np. przewozimy ciężki ładunek w bagażniku samochodu FIAT ULYSSE I, korektor zwiększy siłę hamowania tylnej osi.
Zbadanie poprawności pracy korektora siły hamowania jest trudne podczas standardowej eksploatacji auta. Jeżeli jednak zauważymy, że FIAT ULYSSE I podczas silnego hamowania zarzuca tyłem, możemy podejrzewać awarię właśnie tego elementu. Sprawdzenie poprawności działania korektora siły hamowania polega na pomiarze ciśnienia w układzie hamulcowym z przodu i z tyłu i porównanie ich z wartościami zalecanymi przez producenta samochodu. W przypadku dużych rozbieżności konieczna będzie wymiana korektora na nowy.