4 produkty
Wybierz auto
AJU01611200
Grubość [mm]: 0.35
Długość [mm]: 124
Rozwiń więcej danych
36,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 21.05
36,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
32,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 21.05
32,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AJU01302500
Grubość [mm]: 5.2
Długość [mm]: 78
Rozwiń więcej danych
28,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 21.05
28,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET8010158
Tryb pracy: Mechaniczne
Rodzaj paliwa: Olej napędowy
Rozwiń więcej danych
683,44
zł/szt.
Kraków: czw. 22.05
U ciebie: czw. 22.05
683,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zadaniem tego elementu jest wytwarzanie podciśnienia, które jest niezbędne do poprawnej pracy hamulców. Pompy próżniowe można spotkać obecnie w niemal każdym samochodzie z silnikiem wysokoprężnym. Są one często montowane także w pojazdach z benzynowymi jednostkami napędowymi.
Obecna w samochodzie FORD S-MAX II pompa podciśnienia może ulec różnego rodzaju awariom. Za jej poprawną, długotrwałą pracę w głównej mierze odpowiada olej silnikowy. Jego zadaniem jest smarowanie tego elementu, jak również zabezpieczenie przed przegrzaniem. Należy pamiętać, że pompy podciśnienia w aucie FORD S-MAX II zużywają się eksploatacyjnie – bez wymiany w odpowiednim momencie może dojść do niekontrolowanych wycieków oleju, które negatywnie wpłyną na inne podukłady.
Pierwszym sygnałem uszkodzonej pompy podciśnienia jest pogorszenie skuteczności układu hamulcowego. W takiej sytuacji niezwłocznie należy udać się do warsztatu samochodowego w celu wykonania kontroli. Najczęściej kończy się na wymianie elementów takich jak uszczelki czy gumowe wężyki. Czasami może jednak okazać się, że konieczny będzie zakup nowej pompy podciśnienia do samochodu FORD S-MAX II.