Powiadom mnie o dostępności

Pompy podciśnieniowe do FORD S-MAX II

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Grubość [mm]: 0.35, Długość [mm]: 124, Szerokość [mm]: 118
35,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
32,16 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 5.2, Długość [mm]: 78, Szerokość [mm]: 62
27,72 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD

Pompa podciśnienia auta FORD S-MAX II – niezbędna do poprawnej pracy hamulców

Zadaniem tego elementu jest wytwarzanie podciśnienia, które jest niezbędne do poprawnej pracy hamulców. Pompy próżniowe można spotkać obecnie w niemal każdym samochodzie z silnikiem wysokoprężnym. Są one często montowane także w pojazdach z benzynowymi jednostkami napędowymi.

Pompa podciśnienia w samochodzie FORD S-MAX II – najczęstsze problemy

Obecna w samochodzie FORD S-MAX II pompa podciśnienia może ulec różnego rodzaju awariom. Za jej poprawną, długotrwałą pracę w głównej mierze odpowiada olej silnikowy. Jego zadaniem jest smarowanie tego elementu, jak również zabezpieczenie przed przegrzaniem. Należy pamiętać, że pompy podciśnienia w aucie FORD S-MAX II zużywają się eksploatacyjnie – bez wymiany w odpowiednim momencie może dojść do niekontrolowanych wycieków oleju, które negatywnie wpłyną na inne podukłady.

FORD S-MAX II – objawy uszkodzonej pompy podciśnienia

Pierwszym sygnałem uszkodzonej pompy podciśnienia jest pogorszenie skuteczności układu hamulcowego. W takiej sytuacji niezwłocznie należy udać się do warsztatu samochodowego w celu wykonania kontroli. Najczęściej kończy się na wymianie elementów takich jak uszczelki czy gumowe wężyki. Czasami może jednak okazać się, że konieczny będzie zakup nowej pompy podciśnienia do samochodu FORD S-MAX II.