4 produkty
Wybierz auto
0338702551050
Tryb pracy: Mechaniczne
Kształt: Ustawiony pod kątem
Rozwiń więcej danych
460,44
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
460,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV18SKV047
273,94
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
273,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX440034
Tryb pracy: Mechaniczne
Rodzaj paliwa: Olej napędowy
Rozwiń więcej danych
277,10
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
277,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP305397
Tryb pracy: Mechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
296,26
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
296,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zadaniem tego elementu jest wytwarzanie podciśnienia, które jest niezbędne do poprawnej pracy hamulców. Pompy próżniowe można spotkać obecnie w niemal każdym samochodzie z silnikiem wysokoprężnym. Są one często montowane także w pojazdach z benzynowymi jednostkami napędowymi.
Obecna w samochodzie MAZDA 3 I pompa podciśnienia może ulec różnego rodzaju awariom. Za jej poprawną, długotrwałą pracę w głównej mierze odpowiada olej silnikowy. Jego zadaniem jest smarowanie tego elementu, jak również zabezpieczenie przed przegrzaniem. Należy pamiętać, że pompy podciśnienia w aucie MAZDA 3 I zużywają się eksploatacyjnie – bez wymiany w odpowiednim momencie może dojść do niekontrolowanych wycieków oleju, które negatywnie wpłyną na inne podukłady.
Pierwszym sygnałem uszkodzonej pompy podciśnienia jest pogorszenie skuteczności układu hamulcowego. W takiej sytuacji niezwłocznie należy udać się do warsztatu samochodowego w celu wykonania kontroli. Najczęściej kończy się na wymianie elementów takich jak uszczelki czy gumowe wężyki. Czasami może jednak okazać się, że konieczny będzie zakup nowej pompy podciśnienia do samochodu MAZDA 3 I.