Powiadom mnie o dostępności

Pompy podciśnieniowe do MAZDA 3 I

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Tryb pracy: mechaniczne, Kształt: ustawiony pod kątem, Artykuł uzupełniający / informacja uzupe...
447,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
258,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: mechaniczne, Rodzaj paliwa: olej napędowy, Kształt: ustawiony pod kątem, Ilość poł...
277,10 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
35,16 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: mechaniczne, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniami, T...
296,26 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MAZDA

Pompa podciśnienia auta MAZDA 3 I – niezbędna do poprawnej pracy hamulców

Zadaniem tego elementu jest wytwarzanie podciśnienia, które jest niezbędne do poprawnej pracy hamulców. Pompy próżniowe można spotkać obecnie w niemal każdym samochodzie z silnikiem wysokoprężnym. Są one często montowane także w pojazdach z benzynowymi jednostkami napędowymi.

Pompa podciśnienia w samochodzie MAZDA 3 I – najczęstsze problemy

Obecna w samochodzie MAZDA 3 I pompa podciśnienia może ulec różnego rodzaju awariom. Za jej poprawną, długotrwałą pracę w głównej mierze odpowiada olej silnikowy. Jego zadaniem jest smarowanie tego elementu, jak również zabezpieczenie przed przegrzaniem. Należy pamiętać, że pompy podciśnienia w aucie MAZDA 3 I zużywają się eksploatacyjnie – bez wymiany w odpowiednim momencie może dojść do niekontrolowanych wycieków oleju, które negatywnie wpłyną na inne podukłady.

MAZDA 3 I – objawy uszkodzonej pompy podciśnienia

Pierwszym sygnałem uszkodzonej pompy podciśnienia jest pogorszenie skuteczności układu hamulcowego. W takiej sytuacji niezwłocznie należy udać się do warsztatu samochodowego w celu wykonania kontroli. Najczęściej kończy się na wymianie elementów takich jak uszczelki czy gumowe wężyki. Czasami może jednak okazać się, że konieczny będzie zakup nowej pompy podciśnienia do samochodu MAZDA 3 I.