Powiadom mnie o dostępności

Przewody hamulcowe i mocowania do VW GOLF I

104 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: Oś tylna, Długość [mm]: 202, Wymagana ilość: 2, Gwint wewnętrzny 1 [mm]: M10...
30,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 202, Rozmiar gwintu 1: 10, Rozmiar gwintu 2: 10
27,34 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 180, Ciężar [kg]: 0.07, Gwint wewnętrzny [mm]: M10 x 1, Rozmiar klucza: 14, Zdj�...
27,71 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 180, Rozmiar klucza: 14/14, Gwint wewnętrzny 1 [mm]: M10x1, Gwint wewnętrzny 2 [m...
74,10 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 265, Rodzaj gwintu: Gwint wewn., Rozmiar gwintu 1: M10x1
37,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś przednia, Długość [mm]: 328
35,42 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: miedY / nikiel
55,48 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: miedY / nikiel
66,48 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś tylna, Długość [mm]: 181
32,15 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś przednia, Długość [mm]: 340, Wymagana ilość: 2, Gwint wewnętrzny [mm]: M1...
32,39 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś tylna, Długość [mm]: 160, Wymagana ilość: 2, Gwint wewnętrzny 1 [mm]: M10...
30,16 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość całkowita [mm]: 340, Rozmiar gwintu 1: F10x1, Rozmiar gwintu 2: F10x1
29,18 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość całkowita [mm]: 345, Rozmiar gwintu 1: F10x1, Rozmiar gwintu 2: M10x1
28,25 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: miedY / nikiel
66,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: miedY / nikiel
91,89 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Długość [mm]: 310
25,73 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: tylna oś po obydwu stronach, Długość [mm]: 200, Typ układu hamulcowego: Hamulc...
26,05 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.09, Długość całkowita [mm]: 292, Rozmiar gwintu 1: OUT. M10x1, Rozmiar gwintu 2...
31,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 160, Wymiar gwintu: M10x1
20,71 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 335, Wymiar gwintu: M10X1, Rodzaj gwintu: z gwintem wewnętrznym, z gwintem zewnęt...
22,59 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Przewód hamulcowy elastyczny do samochodu VW GOLF I

Układ hamulcowy samochodu VW GOLF I wyposażony jest w elastyczne przewody hamulcowe, których rolą jest przenoszenie ciśnienia płynu hydraulicznego na ostatnim odcinku układu hamulcowego. VW GOLF I wykorzystuje elastyczne przewody hamulcowe wykonane z gumy wzmocnionej oplotem metalowym lub plecionką z tkaniny. Są one stosunkowo wytrzymałe, jednak z czasem dochodzi do ich zużycia lub uszkodzenia mechanicznego.

Przyczyny usterek elastycznych przewodów hamulcowych w samochodzie VW GOLF I

Jednym z najczęstszych powodów uszkodzeń elastycznych przewodów hamulcowych w samochodzie VW GOLF I jest nieregularna wymiana płynu hamulcowego. Obecność starego lub niskiej jakości płynu w układzie hamulcowym wpływa na proces przedwczesnego starzenia się gumy, użytej do produkcji elastycznych przewodów. Może wówczas dojść do ich rozciągnięcia lub spękania. Takie zjawiska mają znaczący wpływ na skuteczność działania hamulców w pojeździe.

VW GOLF I – objawy zużycia przewodu hamulcowego elastycznego

Sygnałem, który może wskazywać na niewłaściwy stan elastycznych przewodów hamulcowych w samochodzie VW GOLF I jest odczuwalny spadek skuteczności hamowania. Auto wyraźnie gorzej wytraca prędkość, często nierównomiernie (przechyły nadwozia), co jest związane nierównym wysuwaniem się zacisków hamulcowych. Jeżeli przewód hamulcowy pęknie, nastąpi wyciek płynu hamulcowego z układu, co wiąże się z całkowitą utratą możliwości hamowania. Wszelkie usterki przewodów hamulcowych należy niezwłocznie usuwać poprzez wymianę elementów na nowe.