Powiadom mnie o dostępności

Pompy podciśnieniowe do VW GOLF I

11 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Tryb pracy: mechaniczne, Kształt: prosty, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: be...
400,92 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
62,39 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.05
24,90 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
30,33 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 1.7, Tryb pracy: mechaniczne
409,74 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 1.7, Tryb pracy: mechaniczne
300,53 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
86,02 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
43,11 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zestaw pełny: 1
22,37 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.05, Zdjęcie producenta: 1
32,51 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.019, Zdjęcie producenta: 1
36,86 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Pompa podciśnienia auta VW GOLF I – niezbędna do poprawnej pracy hamulców

Zadaniem tego elementu jest wytwarzanie podciśnienia, które jest niezbędne do poprawnej pracy hamulców. Pompy próżniowe można spotkać obecnie w niemal każdym samochodzie z silnikiem wysokoprężnym. Są one często montowane także w pojazdach z benzynowymi jednostkami napędowymi.

Pompa podciśnienia w samochodzie VW GOLF I – najczęstsze problemy

Obecna w samochodzie VW GOLF I pompa podciśnienia może ulec różnego rodzaju awariom. Za jej poprawną, długotrwałą pracę w głównej mierze odpowiada olej silnikowy. Jego zadaniem jest smarowanie tego elementu, jak również zabezpieczenie przed przegrzaniem. Należy pamiętać, że pompy podciśnienia w aucie VW GOLF I zużywają się eksploatacyjnie – bez wymiany w odpowiednim momencie może dojść do niekontrolowanych wycieków oleju, które negatywnie wpłyną na inne podukłady.

VW GOLF I – objawy uszkodzonej pompy podciśnienia

Pierwszym sygnałem uszkodzonej pompy podciśnienia jest pogorszenie skuteczności układu hamulcowego. W takiej sytuacji niezwłocznie należy udać się do warsztatu samochodowego w celu wykonania kontroli. Najczęściej kończy się na wymianie elementów takich jak uszczelki czy gumowe wężyki. Czasami może jednak okazać się, że konieczny będzie zakup nowej pompy podciśnienia do samochodu VW GOLF I.