Powiadom mnie o dostępności

Tarcze kotwiczne do AUDI Q7

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: Oś przednia, Ciężar [kg]: 0.379, Zdjęcie producenta: 1
67,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 7L0 615 311 B, Strona zabudowy: Oś przednia
49,46 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś przednia, Kolor: czarny, Materiał: blacha stalowa, średnica wewnętrzna [mm]:...
45,58 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]: 330
63,50 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej, średnica 1/średnica 2 [mm]: 215 / 3...
101,77 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Wybierz generację AUDI

Części zamienne do AUDI

Tarcza kotwiczna do samochodu AUDI Q7

Tarcza kotwiczna jest w aucie AUDI Q7 elementem ochronnym. Zabezpiecza ona tarczę hamulcową przed obcieraniem i działaniem czynników zewnętrznych. Tarcze kotwiczne są także elementem hamulców bębnowych, w których oprócz funkcji ochronnej stanowią element stelaża – umożliwiają zamocowanie podzespołów takich jak cylinderek, sprężyny, dźwignia czy szczęki.

Uszkodzone tarcze kotwiczne w samochodzie AUDI Q7

Wymiana tarcz kotwicznych w samochodzie AUDI Q7 jest najczęściej wymagana wskutek korozji lub mechanicznego uszkodzenia starego elementu. Niesprawna tarcza kotwiczna osłabia układ hamulcowy, przez co spada skuteczność hamowania. Poruszanie się samochodem z uszkodzonymi tarczami kotwicznymi może doprowadzić do poważniejszych i bardziej kosztownych awarii układu. Z uwagi na lokalizację tarczy kotwicznej – za tarczą hamulcową – zdiagnozowanie awarii może wymagać ściągnięcia wielu elementów układu.

Objawy awarii tarczy kotwicznej w aucie AUDI Q7

O zużyciu tarcz kotwicznych mogą informować takie objawy jak m.in. głośne i nieprzyjemne piski ocierających się metalowych podzespołów, a także dudniący hałas w trakcie hamowania. Wspomniane objawy mogą być także efektem zużycia innych podzespołów układu hamulcowego, dlatego przy ich wystąpieniu należy przeprowadzić dokładną diagnostykę.