7 produktów
Wybierz auto
OPMBSP5031R
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
100,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
100,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OPMBSP5031L
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
95,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
95,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPYSSP0092
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
100,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
100,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
88,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
88,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
88,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
88,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS11276
Ciężar [kg]: 0.25
Materiał: Aluminium
119,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
119,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS11275
Ciężar [kg]: 0.25
Materiał: Aluminium
119,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
119,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tarcza kotwiczna jest w aucie BMW 8 elementem ochronnym. Zabezpiecza ona tarczę hamulcową przed obcieraniem i działaniem czynników zewnętrznych. Tarcze kotwiczne są także elementem hamulców bębnowych, w których oprócz funkcji ochronnej stanowią element stelaża – umożliwiają zamocowanie podzespołów takich jak cylinderek, sprężyny, dźwignia czy szczęki.
Wymiana tarcz kotwicznych w samochodzie BMW 8 jest najczęściej wymagana wskutek korozji lub mechanicznego uszkodzenia starego elementu. Niesprawna tarcza kotwiczna osłabia układ hamulcowy, przez co spada skuteczność hamowania. Poruszanie się samochodem z uszkodzonymi tarczami kotwicznymi może doprowadzić do poważniejszych i bardziej kosztownych awarii układu. Z uwagi na lokalizację tarczy kotwicznej – za tarczą hamulcową – zdiagnozowanie awarii może wymagać ściągnięcia wielu elementów układu.
O zużyciu tarcz kotwicznych mogą informować takie objawy jak m.in. głośne i nieprzyjemne piski ocierających się metalowych podzespołów, a także dudniący hałas w trakcie hamowania. Wspomniane objawy mogą być także efektem zużycia innych podzespołów układu hamulcowego, dlatego przy ich wystąpieniu należy przeprowadzić dokładną diagnostykę.