86 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś przednia
64,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
64,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
43,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
43,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Ciężar [kg]: 0.377
Rozwiń więcej danych
47,34
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
47,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna, z lewej, z prawej
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 308/75
39,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
39,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
43,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
43,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
60,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
60,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
60,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
60,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 0.28
Rozwiń więcej danych
49,02
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
49,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
46,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
46,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
45,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
45,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Materiał: Blacha stalowa
Rozwiń więcej danych
89,61
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
89,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Materiał: Blacha stalowa
44,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
44,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Materiał: Blacha stalowa
40,25
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
40,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Materiał: Blacha stalowa
44,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
44,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica 1 [mm]: 308
Rozwiń więcej danych
39,53
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
39,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa
Powierzchnia: Ocynkowany
37,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
37,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 331
53,35
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
53,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Średnica wewnętrzna [mm]: 130
Rozwiń więcej danych
47,20
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
47,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Średnica wewnętrzna [mm]: 130
Rozwiń więcej danych
47,20
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
47,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
38,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
38,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tarcza kotwiczna jest w aucie FORD FOCUS elementem ochronnym. Zabezpiecza ona tarczę hamulcową przed obcieraniem i działaniem czynników zewnętrznych. Tarcze kotwiczne są także elementem hamulców bębnowych, w których oprócz funkcji ochronnej stanowią element stelaża – umożliwiają zamocowanie podzespołów takich jak cylinderek, sprężyny, dźwignia czy szczęki.
Wymiana tarcz kotwicznych w samochodzie FORD FOCUS jest najczęściej wymagana wskutek korozji lub mechanicznego uszkodzenia starego elementu. Niesprawna tarcza kotwiczna osłabia układ hamulcowy, przez co spada skuteczność hamowania. Poruszanie się samochodem z uszkodzonymi tarczami kotwicznymi może doprowadzić do poważniejszych i bardziej kosztownych awarii układu. Z uwagi na lokalizację tarczy kotwicznej – za tarczą hamulcową – zdiagnozowanie awarii może wymagać ściągnięcia wielu elementów układu.
O zużyciu tarcz kotwicznych mogą informować takie objawy jak m.in. głośne i nieprzyjemne piski ocierających się metalowych podzespołów, a także dudniący hałas w trakcie hamowania. Wspomniane objawy mogą być także efektem zużycia innych podzespołów układu hamulcowego, dlatego przy ich wystąpieniu należy przeprowadzić dokładną diagnostykę.