23 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.52
Materiał: Blacha stalowa
60,51
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
60,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Ciężar [kg]: 0.535
Rozwiń więcej danych
82,02
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
82,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Ciężar [kg]: 0.535
Rozwiń więcej danych
82,02
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
82,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Parzyste numery artykułów: 232509
Rozwiń więcej danych
45,65
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
45,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Parzyste numery artykułów: 232510
Rozwiń więcej danych
45,65
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
45,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
61,08
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
61,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
64,38
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
64,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Parzyste numery artykułów: Bsp-3007r
64,00
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
64,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
48,72
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
48,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 80 / 340
Rozwiń więcej danych
75,62
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
75,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 80 / 340
Rozwiń więcej danych
75,62
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
75,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
48,72
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
48,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.52
Materiał: Blacha stalowa
60,51
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
60,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
65,50
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
65,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Materiał: Blacha stalowa
48,91
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
48,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Materiał: Blacha stalowa
48,91
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
48,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
65,64
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
65,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
76,79
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
76,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Ciężar [kg]: 0.535
Rozwiń więcej danych
76,92
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
76,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Ciężar [kg]: 0.535
Rozwiń więcej danych
79,55
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
79,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tarcza kotwiczna jest w aucie FORD GALAXY II elementem ochronnym. Zabezpiecza ona tarczę hamulcową przed obcieraniem i działaniem czynników zewnętrznych. Tarcze kotwiczne są także elementem hamulców bębnowych, w których oprócz funkcji ochronnej stanowią element stelaża – umożliwiają zamocowanie podzespołów takich jak cylinderek, sprężyny, dźwignia czy szczęki.
Wymiana tarcz kotwicznych w samochodzie FORD GALAXY II jest najczęściej wymagana wskutek korozji lub mechanicznego uszkodzenia starego elementu. Niesprawna tarcza kotwiczna osłabia układ hamulcowy, przez co spada skuteczność hamowania. Poruszanie się samochodem z uszkodzonymi tarczami kotwicznymi może doprowadzić do poważniejszych i bardziej kosztownych awarii układu. Z uwagi na lokalizację tarczy kotwicznej – za tarczą hamulcową – zdiagnozowanie awarii może wymagać ściągnięcia wielu elementów układu.
O zużyciu tarcz kotwicznych mogą informować takie objawy jak m.in. głośne i nieprzyjemne piski ocierających się metalowych podzespołów, a także dudniący hałas w trakcie hamowania. Wspomniane objawy mogą być także efektem zużycia innych podzespołów układu hamulcowego, dlatego przy ich wystąpieniu należy przeprowadzić dokładną diagnostykę.