Powiadom mnie o dostępności

Tarcze kotwiczne do FORD KUGA

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa, Ciężar [kg]: 0.535, parzyste numery artykułów: 33 10 72...
75,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa, Ciężar [kg]: 0.535, parzyste numery artykułów: 33 10 720...
75,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa, Ciężar [kg]: 0.535, parzyste numery artykułów: 174661, Z...
73,45 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa, Ciężar [kg]: 0.535, parzyste numery artykułów: 174660, ...
73,45 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Wybierz generację FORD

Części zamienne do FORD

Tarcza kotwiczna do samochodu FORD KUGA

Tarcza kotwiczna jest w aucie FORD KUGA elementem ochronnym. Zabezpiecza ona tarczę hamulcową przed obcieraniem i działaniem czynników zewnętrznych. Tarcze kotwiczne są także elementem hamulców bębnowych, w których oprócz funkcji ochronnej stanowią element stelaża – umożliwiają zamocowanie podzespołów takich jak cylinderek, sprężyny, dźwignia czy szczęki.

Uszkodzone tarcze kotwiczne w samochodzie FORD KUGA

Wymiana tarcz kotwicznych w samochodzie FORD KUGA jest najczęściej wymagana wskutek korozji lub mechanicznego uszkodzenia starego elementu. Niesprawna tarcza kotwiczna osłabia układ hamulcowy, przez co spada skuteczność hamowania. Poruszanie się samochodem z uszkodzonymi tarczami kotwicznymi może doprowadzić do poważniejszych i bardziej kosztownych awarii układu. Z uwagi na lokalizację tarczy kotwicznej – za tarczą hamulcową – zdiagnozowanie awarii może wymagać ściągnięcia wielu elementów układu.

Objawy awarii tarczy kotwicznej w aucie FORD KUGA

O zużyciu tarcz kotwicznych mogą informować takie objawy jak m.in. głośne i nieprzyjemne piski ocierających się metalowych podzespołów, a także dudniący hałas w trakcie hamowania. Wspomniane objawy mogą być także efektem zużycia innych podzespołów układu hamulcowego, dlatego przy ich wystąpieniu należy przeprowadzić dokładną diagnostykę.