10 produktów
Wybierz auto
NTYHTOPE002
Strona zabudowy: Oś tylna
Jakość: Wp
Rozwiń więcej danych
57,02
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
57,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DAC612802
62,81
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
62,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OPMBSP6003B
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa
82,58
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
82,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV57SKV506
Strona zabudowy: Z obu stron, oś tylna
60,74
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
60,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AIC58278
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 72 / 275
Rozwiń więcej danych
97,16
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
97,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS11384
Ciężar [kg]: 0.35
Materiał: Aluminium
70,24
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
70,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPYSSP281
54,35
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
54,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Materiał: Blacha stalowa
54,09
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
54,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRI812528202
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 275
Rozwiń więcej danych
88,59
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
88,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET6115289
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa
Kolor: Cynk
Rozwiń więcej danych
85,42
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
85,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tarcza kotwiczna jest w aucie PEUGEOT 206 elementem ochronnym. Zabezpiecza ona tarczę hamulcową przed obcieraniem i działaniem czynników zewnętrznych. Tarcze kotwiczne są także elementem hamulców bębnowych, w których oprócz funkcji ochronnej stanowią element stelaża – umożliwiają zamocowanie podzespołów takich jak cylinderek, sprężyny, dźwignia czy szczęki.
Wymiana tarcz kotwicznych w samochodzie PEUGEOT 206 jest najczęściej wymagana wskutek korozji lub mechanicznego uszkodzenia starego elementu. Niesprawna tarcza kotwiczna osłabia układ hamulcowy, przez co spada skuteczność hamowania. Poruszanie się samochodem z uszkodzonymi tarczami kotwicznymi może doprowadzić do poważniejszych i bardziej kosztownych awarii układu. Z uwagi na lokalizację tarczy kotwicznej – za tarczą hamulcową – zdiagnozowanie awarii może wymagać ściągnięcia wielu elementów układu.
O zużyciu tarcz kotwicznych mogą informować takie objawy jak m.in. głośne i nieprzyjemne piski ocierających się metalowych podzespołów, a także dudniący hałas w trakcie hamowania. Wspomniane objawy mogą być także efektem zużycia innych podzespołów układu hamulcowego, dlatego przy ich wystąpieniu należy przeprowadzić dokładną diagnostykę.