7 produktów
Wybierz auto
Producenci
CANCSS74304GS
Napięcie [v]: 12
Średnica [mm]: 24
Rozwiń więcej danych
282,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
282,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
CANCSS74308GS
Napięcie [v]: 12
Średnica [mm]: 24
Rozwiń więcej danych
321,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
321,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
CANCSS74310GS
Napięcie [v]: 12
Średnica [mm]: 24
Rozwiń więcej danych
332,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
332,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV17SKV478
286,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
286,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYECKFT001
Kolor: Zielony
Długość przewodu [mm]: 295
Rozwiń więcej danych
217,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
217,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV17SKV473
296,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
296,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV17SKV476
263,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
263,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
Samochód LANCIA YPSILON IV wyposażony jest w systemy zwiększające bezpieczeństwo jazdy. Systemy te pobierają wiele informacji z czujników. Jednym z nich jest czujnik kąta skrętu kierownicy. Informacje dotyczące aktualnej wartości wychylenia kierownicy potrzebne są m.in. do regulowania pracy systemu kontroli trakcji. W samochodach posiadających bogate wyposażenie dodatkowe, informacje przekazywane przez czujnik kąta skrętu kierownicy wykorzystywane są także przez tempomat aktywny lub system doświetlania zakrętów.
Czujnik kąta skrętu w samochodzie LANCIA YPSILON IV jest elementem elektronicznym, który w sporadycznych przypadkach może ulegać awariom. Jego nieprawidłowe działanie ma zwykle negatywny wpływ na pracę systemów wspomagających hamowanie oraz zapewniających kontrolę trakcji, takich jak ESP, ASR czy ABS. Niestety uszkodzony czujnik zazwyczaj nie generuje jednoznacznych objawów, dlatego ustalenie jego niesprawności wymaga przeprowadzenia diagnostyki komputerowej.
W samochodzie LANCIA YPSILON IV czujnika kąta skrętu należy szukać na kolumnie kierownicy. Należy zdjąć jej obudowę, zlokalizować czujnik i odłączyć od instalacji pojazdu. Warto sprawdzić okablowanie, gdyż jego stan może być przyczyną awarii. Po podpięciu nowego czujnika konieczna może okazać się jego kalibracja, przeprowadzana za pomocą komputera diagnostycznego lub podczas jazdy próbnej.