Łap rabaty za większy koszyk! 🔥

Powiadom mnie o dostępności

Czujniki kąta skrętu do SKODA OCTAVIA

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Czujnik kąta skrętu kierownicy TOPRAN 112 409

-5% na zakupy od 199 zł

Czujnik kąta skrętu kierownicy TOPRAN 112 409

0479112409

100,07

zł/szt.

Kraków: pon. 14.07

U ciebie: pon. 14.07

100,07

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik kąta skrętu kierownicy HERTH+BUSS ELPARTS 70604020

Napięcie znamionowe: 12

224,17

zł/szt.

Kraków: czw. 17.07

U ciebie: czw. 17.07

224,17

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik kąta skrętu kierownicy TOPRAN 115 503

-5% na zakupy od 199 zł

Czujnik kąta skrętu kierownicy TOPRAN 115 503

0479115503

Wyposażenie pojazdu: Dla poj. z czujnikiem kąta skrętu koła kier. przy kolumnie

Ilość biegunów: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

176,72

zł/szt.

Kraków: pon. 14.07

U ciebie: pon. 14.07

176,72

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik kąta skrętu kierownicy MAXGEAR 27-0586

-5% na zakupy od 199 zł

Czujnik kąta skrętu kierownicy MAXGEAR 27-0586

MAX270586

Napięcie [v]: 12

Ciężar [kg]: 0.02

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

167,00

zł/szt.

Kraków: pon. 14.07

U ciebie: pon. 14.07

167,00

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik kąta skrętu kierownicy ESEN SKV 17SKV383

-5% na zakupy od 199 zł

Czujnik kąta skrętu kierownicy ESEN SKV 17SKV383

SKV17SKV383

Napięcie [v]: 12

Ciężar [kg]: 0.04

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

181,56

zł/szt.

Kraków: pon. 14.07

U ciebie: pon. 14.07

181,56

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik kąta skrętu kierownicy ERA 450010

-5% na zakupy od 199 zł

Czujnik kąta skrętu kierownicy ERA 450010

ERR450010

Ilość połączeń: 10

201,55

zł/szt.

Kraków: pon. 14.07

U ciebie: pon. 14.07

201,55

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik kąta skrętu kierownicy AIC 55000

-5% na zakupy od 199 zł

Czujnik kąta skrętu kierownicy AIC 55000

AIC55000

Ilość połączeń: 10

254,37

zł/szt.

Kraków: wt. 15.07

U ciebie: wt. 15.07

254,37

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik kąta skrętu kierownicy FEBI BILSTEIN 33537

Napięcie [v]: 12

Ciężar [kg]: 0.02

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

222,92

zł/szt.

Kraków: pon. 14.07

U ciebie: pon. 14.07

222,92

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SKODA OCTAVIA

Czujnik kąta skrętu w samochodzie SKODA OCTAVIA

Samochód SKODA OCTAVIA wyposażony jest w systemy zwiększające bezpieczeństwo jazdy. Systemy te pobierają wiele informacji z czujników. Jednym z nich jest czujnik kąta skrętu kierownicy. Informacje dotyczące aktualnej wartości wychylenia kierownicy potrzebne są m.in. do regulowania pracy systemu kontroli trakcji. W samochodach posiadających bogate wyposażenie dodatkowe, informacje przekazywane przez czujnik kąta skrętu kierownicy wykorzystywane są także przez tempomat aktywny lub system doświetlania zakrętów.

SKODA OCTAVIA – objawy awarii czujnika kąta skrętu

Czujnik kąta skrętu w samochodzie SKODA OCTAVIA jest elementem elektronicznym, który w sporadycznych przypadkach może ulegać awariom. Jego nieprawidłowe działanie ma zwykle negatywny wpływ na pracę systemów wspomagających hamowanie oraz zapewniających kontrolę trakcji, takich jak ESP, ASR czy ABS. Niestety uszkodzony czujnik zazwyczaj nie generuje jednoznacznych objawów, dlatego ustalenie jego niesprawności wymaga przeprowadzenia diagnostyki komputerowej.

Jak wymienić czujnik kąta skrętu kierownicy w samochodzie SKODA OCTAVIA?

W samochodzie SKODA OCTAVIA czujnika kąta skrętu należy szukać na kolumnie kierownicy. Należy zdjąć jej obudowę, zlokalizować czujnik i odłączyć od instalacji pojazdu. Warto sprawdzić okablowanie, gdyż jego stan może być przyczyną awarii. Po podpięciu nowego czujnika konieczna może okazać się jego kalibracja, przeprowadzana za pomocą komputera diagnostycznego lub podczas jazdy próbnej.