6 produktów
Wybierz auto
Producenci
03593999501
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
183,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
183,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRWJAR1593
Strona zabudowy: Z obu stron, wewnątrz, oś przednia
Długość całkowita [mm]: 266
Rozwiń więcej danych
155,22
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
155,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY3160310025
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 251
Rozwiń więcej danych
65,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
65,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03593999601
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Produkt niedostępny
Szukaj podobnych
SID21727
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Wymiar stożka [mm]: 16.2
Rozwiń więcej danych
180,01
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
180,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03593999201
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
Długość [mm]: 230
Rozwiń więcej danych
75,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
75,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Drążki kierownicze są zamontowane po obydwu stronach samochodu BMW X3 G01. Łączą one przekładnię kierowniczą oraz zwrotnice poszczególnych kół. Elementem drążka kierowniczego jest przegub kulowy, który pozwala na ruch elementów zawieszenia względem przekładni kierowniczej. Z czasem na drążkach kierowniczych pojawia się luz, który obniża precyzję pracy układu kierowniczego i znacząco obniża komfort prowadzenia.
Jeżeli końcówki drążków kierowniczych wymagają wymiany, to z przednich nadkoli da się słyszeć hałasy – stuki i piski. Są one słyszalne przede wszystkim podczas jazdy po nierównej nawierzchni, ale mogą pojawić się również na postoju. Kolejnym symptomem są drgania i wibracje kierownicy. Zużyte drążki kierownicze obniżają reakcję układu na obroty kierownicy. Delikatne ruchy kierownicy mogą nawet nie powodować skrętu kół.
Drążki kierownicze w pojazdach BMW X3 G01 zużywają się przede wszystkim podczas jazdy na zniszczonej nawierzchni. Negatywnie wpływa na nie również agresywne ruszanie na skręconych kołach oraz kręcenie kierownicą na postoju. Kierowcy, którzy często wjeżdżają na wysokie krawężniki, również muszą liczyć się z przyspieszonym zużyciem drążków kierowniczych.