27 produktów
Wybierz auto
Nr art: 0401100791
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: ABS250352
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: ABS250353
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: SID21019
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: RTS9299601
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: ABS250355
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: SID21623
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: SID21018
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: SID21720
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: RTS90096972
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: SID21721
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: RTS90996011
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: TRI850011342
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: TRI850011341
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 04213160310021
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 04213160310022
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: ABS250354
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: FEB176726
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: TRWJAR1575
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: TOP627657
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Drążki kierownicze są zamontowane po obydwu stronach samochodu BMW X6 F16/F86. Łączą one przekładnię kierowniczą oraz zwrotnice poszczególnych kół. Elementem drążka kierowniczego jest przegub kulowy, który pozwala na ruch elementów zawieszenia względem przekładni kierowniczej. Z czasem na drążkach kierowniczych pojawia się luz, który obniża precyzję pracy układu kierowniczego i znacząco obniża komfort prowadzenia.
Jeżeli końcówki drążków kierowniczych wymagają wymiany, to z przednich nadkoli da się słyszeć hałasy – stuki i piski. Są one słyszalne przede wszystkim podczas jazdy po nierównej nawierzchni, ale mogą pojawić się również na postoju. Kolejnym symptomem są drgania i wibracje kierownicy. Zużyte drążki kierownicze obniżają reakcję układu na obroty kierownicy. Delikatne ruchy kierownicy mogą nawet nie powodować skrętu kół.
Drążki kierownicze w pojazdach BMW X6 F16/F86 zużywają się przede wszystkim podczas jazdy na zniszczonej nawierzchni. Negatywnie wpływa na nie również agresywne ruszanie na skręconych kołach oraz kręcenie kierownicą na postoju. Kierowcy, którzy często wjeżdżają na wysokie krawężniki, również muszą liczyć się z przyspieszonym zużyciem drążków kierowniczych.