28 produktów
Wybierz auto
Nr art: 040139293
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 03593892901
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0429JAR511
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: RTS9000560
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 040139292
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MET56011818
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FASFT16585
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: RTS9200556
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0369VKDY323003
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 04702006021
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: JPG4144400300
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0412G2030
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: TOP720403
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MONL38203
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0396TA1503
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: DYS2400667
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0396TL437
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: ABS240026
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: DYS2400673
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 040117766
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Drążki kierownicze są zamontowane po obydwu stronach samochodu CITROËN XSARA . Łączą one przekładnię kierowniczą oraz zwrotnice poszczególnych kół. Elementem drążka kierowniczego jest przegub kulowy, który pozwala na ruch elementów zawieszenia względem przekładni kierowniczej. Z czasem na drążkach kierowniczych pojawia się luz, który obniża precyzję pracy układu kierowniczego i znacząco obniża komfort prowadzenia.
Jeżeli końcówki drążków kierowniczych wymagają wymiany, to z przednich nadkoli da się słyszeć hałasy – stuki i piski. Są one słyszalne przede wszystkim podczas jazdy po nierównej nawierzchni, ale mogą pojawić się również na postoju. Kolejnym symptomem są drgania i wibracje kierownicy. Zużyte drążki kierownicze obniżają reakcję układu na obroty kierownicy. Delikatne ruchy kierownicy mogą nawet nie powodować skrętu kół.
Drążki kierownicze w pojazdach CITROËN XSARA zużywają się przede wszystkim podczas jazdy na zniszczonej nawierzchni. Negatywnie wpływa na nie również agresywne ruszanie na skręconych kołach oraz kręcenie kierownicą na postoju. Kierowcy, którzy często wjeżdżają na wysokie krawężniki, również muszą liczyć się z przyspieszonym zużyciem drążków kierowniczych.