Powiadom mnie o dostępności

Drążki kierownicze do MITSUBISHI PAJERO SPORT II

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

ASHIKA
BLUE PRINT
CORTECO
DELPHI
JAPANPARTS
JAPKO
KAVO PARTS
MEYLE
NIPPARTS
Drążek kierowniczy DELPHI TA3030

Długość [mm]: 217

Szerokość [mm]: 45

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

52,66

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 12.09

52,66

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Drążek kierowniczy JAPKO 103515

Strona zabudowy: Oś przednia

Długość całkowita [mm]: 215

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

47,37

zł/szt.

Kraków: pon. 15.09

U ciebie: pon. 15.09

47,37

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Drążek kierowniczy ASHIKA 103-05-515

Strona zabudowy: Oś przednia

Długość całkowita [mm]: 215

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

38,22

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 12.09

38,22

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Drążek kierowniczy CORTECO 49399486

Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach

62,87

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 12.09

62,87

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Drążek pośredni układu kierowniczego NIPPARTS N4805032

Parametr: Assy

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z elementem kulistym

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

207,91

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 12.09

207,91

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Drążek kierowniczy MEYLE 32-16 031 0019/HD

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej

Długość [mm]: 198

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

77,11

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 12.09

77,11

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Drążek kierowniczy JAPANPARTS RD-515

Strona zabudowy: Oś przednia

Długość całkowita [mm]: 215

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

44,29

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 12.09

44,29

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Drążek kierowniczy BLUE PRINT ADC48787

Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach

Ciężar [kg]: 0.66

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

63,53

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 12.09

63,53

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

103,72

zł/szt.

Kraków: pon. 15.09

U ciebie: pon. 15.09

103,72

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI PAJERO SPORT II

Drążek kierowniczy w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT II – odpowiedzialny za prawidłowe skręcanie

Drążki kierownicze są zamontowane po obydwu stronach samochodu MITSUBISHI PAJERO SPORT II. Łączą one przekładnię kierowniczą oraz zwrotnice poszczególnych kół. Elementem drążka kierowniczego jest przegub kulowy, który pozwala na ruch elementów zawieszenia względem przekładni kierowniczej. Z czasem na drążkach kierowniczych pojawia się luz, który obniża precyzję pracy układu kierowniczego i znacząco obniża komfort prowadzenia.

Objawy zużytych drążków kierowniczych w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT II

Jeżeli końcówki drążków kierowniczych wymagają wymiany, to z przednich nadkoli da się słyszeć hałasy – stuki i piski. Są one słyszalne przede wszystkim podczas jazdy po nierównej nawierzchni, ale mogą pojawić się również na postoju. Kolejnym symptomem są drgania i wibracje kierownicy. Zużyte drążki kierownicze obniżają reakcję układu na obroty kierownicy. Delikatne ruchy kierownicy mogą nawet nie powodować skrętu kół.

MITSUBISHI PAJERO SPORT II – co wpływa na zużycie drążków kierowniczych?

Drążki kierownicze w pojazdach MITSUBISHI PAJERO SPORT II zużywają się przede wszystkim podczas jazdy na zniszczonej nawierzchni. Negatywnie wpływa na nie również agresywne ruszanie na skręconych kołach oraz kręcenie kierownicą na postoju. Kierowcy, którzy często wjeżdżają na wysokie krawężniki, również muszą liczyć się z przyspieszonym zużyciem drążków kierowniczych.