23 produktów
Wybierz auto
DYS2220666
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Długość [mm]: 195
Rozwiń więcej danych
52,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
52,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 180
Rozwiń więcej danych
124,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
124,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04115033026
Wymiar gwintu: 16x1,5
Wymiar stożka [mm]: 13.5
Rozwiń więcej danych
47,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
47,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04115033027
Wymiar gwintu: 16x1,5
Wymiar stożka [mm]: 13.5
Rozwiń więcej danych
47,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
47,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADC48762
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Grubość [mm]: 80
Rozwiń więcej danych
72,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
72,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYSKZMS023
38,63
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
38,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041849401672
Strona zabudowy: Zewnętrzny od strony koła, z prawej
61,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
61,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADC48761
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 0.94
Rozwiń więcej danych
57,91
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
57,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA2386
Długość [mm]: 204
Szerokość [mm]: 55
Rozwiń więcej danych
45,75
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
45,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA2387
Długość [mm]: 204
Szerokość [mm]: 55
Rozwiń więcej danych
46,14
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
46,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 0.88
Rozwiń więcej danych
52,69
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
52,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Grubość [mm]: 80
Rozwiń więcej danych
65,05
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
65,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DYS2220665
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Długość [mm]: 195
Rozwiń więcej danych
52,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
52,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 180
Rozwiń więcej danych
62,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
62,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Zbieżność stożka: 1/8
Rozwiń więcej danych
73,87
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
73,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Zbieżność stożka: 1/8
Rozwiń więcej danych
73,87
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
73,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0421KB4R
Strona zabudowy: Z przodu z lewej
Ciężar [kg]: 0.815
Rozwiń więcej danych
52,17
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
52,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYSKZMS022
38,63
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
38,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042280941315
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Grubość [mm]: 80
Rozwiń więcej danych
59,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
59,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPJ4825011
Długość [mm]: 110
Rozmiar gwintu 1: M12x1,25
Rozwiń więcej danych
26,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
26,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT II. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT II końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu MITSUBISHI PAJERO SPORT II, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.