🔥 -7% na świece | Przygotuj samochód na zimę! KOD: ZAPLON7

Powiadom mnie o dostępności

Drążki kierownicze do MITSUBISHI PAJERO I

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

ASHIKA
BLUE PRINT
FEBI BILSTEIN
GSP
HART
JAPANPARTS
JAPKO
KAVO PARTS
OPTIMAL
Drążek pośredni układu kierowniczego ASHIKA 59-05-508

Długość całkowita [mm]: 188

Wysokość zabudowy: 80

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

81,70

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

81,70

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Drążek pośredni układu kierowniczego OPTIMAL G7-698

Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia

161,70

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 02.10

161,70

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Drążek pośredni układu kierowniczego JAPKO 59508

Długość całkowita [mm]: 188

Wysokość zabudowy: 80

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

97,25

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 02.10

97,25

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Drążek pośredni układu kierowniczego GSP S010022

Strona zabudowy: Oś przednia

Długość [mm]: 120

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

71,91

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

71,91

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

86,77

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

86,77

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Drążek pośredni układu kierowniczego JAPANPARTS ID-508

Długość całkowita [mm]: 188

Wysokość zabudowy: 80

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

77,09

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

77,09

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Drążek pośredni układu kierowniczego HART 421 846

Strona zabudowy: Z przodu

Zbieżność stożka: 1/8

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

70,39

zł/szt.

Kraków: pon. 06.10

U ciebie: pon. 06.10

70,39

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Drążek pośredni układu kierowniczego BLUE PRINT ADC48736

Strona zabudowy: Oś przednia

Ciężar [kg]: 1.65

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

92,79

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

92,79

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Drążek pośredni układu kierowniczego FEBI BILSTEIN 41298

Strona zabudowy: Oś przednia

Ciężar [kg]: 1.61

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

87,26

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

87,26

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI PAJERO I

Drążek kierowniczy w samochodzie MITSUBISHI PAJERO I – odpowiedzialny za prawidłowe skręcanie

Drążki kierownicze są zamontowane po obydwu stronach samochodu MITSUBISHI PAJERO I. Łączą one przekładnię kierowniczą oraz zwrotnice poszczególnych kół. Elementem drążka kierowniczego jest przegub kulowy, który pozwala na ruch elementów zawieszenia względem przekładni kierowniczej. Z czasem na drążkach kierowniczych pojawia się luz, który obniża precyzję pracy układu kierowniczego i znacząco obniża komfort prowadzenia.

Objawy zużytych drążków kierowniczych w samochodzie MITSUBISHI PAJERO I

Jeżeli końcówki drążków kierowniczych wymagają wymiany, to z przednich nadkoli da się słyszeć hałasy – stuki i piski. Są one słyszalne przede wszystkim podczas jazdy po nierównej nawierzchni, ale mogą pojawić się również na postoju. Kolejnym symptomem są drgania i wibracje kierownicy. Zużyte drążki kierownicze obniżają reakcję układu na obroty kierownicy. Delikatne ruchy kierownicy mogą nawet nie powodować skrętu kół.

MITSUBISHI PAJERO I – co wpływa na zużycie drążków kierowniczych?

Drążki kierownicze w pojazdach MITSUBISHI PAJERO I zużywają się przede wszystkim podczas jazdy na zniszczonej nawierzchni. Negatywnie wpływa na nie również agresywne ruszanie na skręconych kołach oraz kręcenie kierownicą na postoju. Kierowcy, którzy często wjeżdżają na wysokie krawężniki, również muszą liczyć się z przyspieszonym zużyciem drążków kierowniczych.