7 produktów
Wybierz auto
Długość całkowita [mm]: 188
Wysokość zabudowy: 80
Rozwiń więcej danych
82,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość [mm]: 120
Rozwiń więcej danych
72,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
163,27
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
163,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość całkowita [mm]: 188
Wysokość zabudowy: 80
Rozwiń więcej danych
77,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość całkowita [mm]: 188
Wysokość zabudowy: 80
Rozwiń więcej danych
104,66
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
104,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 1.61
Rozwiń więcej danych
85,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
85,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 1.65
Rozwiń więcej danych
94,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
94,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Drążki kierownicze są zamontowane po obydwu stronach samochodu MITSUBISHI PAJERO I. Łączą one przekładnię kierowniczą oraz zwrotnice poszczególnych kół. Elementem drążka kierowniczego jest przegub kulowy, który pozwala na ruch elementów zawieszenia względem przekładni kierowniczej. Z czasem na drążkach kierowniczych pojawia się luz, który obniża precyzję pracy układu kierowniczego i znacząco obniża komfort prowadzenia.
Jeżeli końcówki drążków kierowniczych wymagają wymiany, to z przednich nadkoli da się słyszeć hałasy – stuki i piski. Są one słyszalne przede wszystkim podczas jazdy po nierównej nawierzchni, ale mogą pojawić się również na postoju. Kolejnym symptomem są drgania i wibracje kierownicy. Zużyte drążki kierownicze obniżają reakcję układu na obroty kierownicy. Delikatne ruchy kierownicy mogą nawet nie powodować skrętu kół.
Drążki kierownicze w pojazdach MITSUBISHI PAJERO I zużywają się przede wszystkim podczas jazdy na zniszczonej nawierzchni. Negatywnie wpływa na nie również agresywne ruszanie na skręconych kołach oraz kręcenie kierownicą na postoju. Kierowcy, którzy często wjeżdżają na wysokie krawężniki, również muszą liczyć się z przyspieszonym zużyciem drążków kierowniczych.