9 produktów
Wybierz auto
Producenci
Długość całkowita [mm]: 188
Wysokość zabudowy: 80
Rozwiń więcej danych
81,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
81,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
161,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
161,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość całkowita [mm]: 188
Wysokość zabudowy: 80
Rozwiń więcej danych
97,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
97,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość [mm]: 120
Rozwiń więcej danych
71,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
71,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M12x1.25mm
86,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość całkowita [mm]: 188
Wysokość zabudowy: 80
Rozwiń więcej danych
77,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Zbieżność stożka: 1/8
Rozwiń więcej danych
70,39
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
70,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 1.65
Rozwiń więcej danych
92,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
92,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 1.61
Rozwiń więcej danych
87,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
87,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Drążki kierownicze są zamontowane po obydwu stronach samochodu MITSUBISHI PAJERO I. Łączą one przekładnię kierowniczą oraz zwrotnice poszczególnych kół. Elementem drążka kierowniczego jest przegub kulowy, który pozwala na ruch elementów zawieszenia względem przekładni kierowniczej. Z czasem na drążkach kierowniczych pojawia się luz, który obniża precyzję pracy układu kierowniczego i znacząco obniża komfort prowadzenia.
Jeżeli końcówki drążków kierowniczych wymagają wymiany, to z przednich nadkoli da się słyszeć hałasy – stuki i piski. Są one słyszalne przede wszystkim podczas jazdy po nierównej nawierzchni, ale mogą pojawić się również na postoju. Kolejnym symptomem są drgania i wibracje kierownicy. Zużyte drążki kierownicze obniżają reakcję układu na obroty kierownicy. Delikatne ruchy kierownicy mogą nawet nie powodować skrętu kół.
Drążki kierownicze w pojazdach MITSUBISHI PAJERO I zużywają się przede wszystkim podczas jazdy na zniszczonej nawierzchni. Negatywnie wpływa na nie również agresywne ruszanie na skręconych kołach oraz kręcenie kierownicą na postoju. Kierowcy, którzy często wjeżdżają na wysokie krawężniki, również muszą liczyć się z przyspieszonym zużyciem drążków kierowniczych.