35 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z obu stron, oś przednia
26,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
26,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z obu stron, oś przednia
Średnica 1 [mm]: 15.8
Rozwiń więcej danych
29,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
29,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wewnątrz, oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 172
Rozwiń więcej danych
50,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
50,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wewnątrz
Gwint zewn. [mm]: M16 x 1,50
37,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
37,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
40,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
40,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 113
Szerokość [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
51,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
51,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 193
Szerokość [mm]: 44
Rozwiń więcej danych
38,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
38,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zbieżność stożka: 1/8
Długość [mm]: 172
Rozwiń więcej danych
67,21
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
67,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: 16x1,5
Wymiar stożka [mm]: 13.7
Rozwiń więcej danych
37,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
37,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, oś przednia
Gwint zewn. [mm]: M16x1,5
Rozwiń więcej danych
41,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
41,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 80
Rozwiń więcej danych
39,84
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
39,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, oś przednia po obydwu stronach
Zbieżność stożka: 1/8
Rozwiń więcej danych
45,18
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
45,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wewnątrz, oś przednia po obydwu stronach
Zbieżność stożka: 1/8
Rozwiń więcej danych
49,97
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
49,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 89
Rozmiar gwintu 1: M12x1,25
Rozwiń więcej danych
26,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
26,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 80
Rozwiń więcej danych
45,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
45,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 173
Rozmiar gwintu 1: M12x1,25
Rozwiń więcej danych
34,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
34,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wewnątrz, oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 172
Rozwiń więcej danych
32,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
32,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
Długość [mm]: 90
Rozwiń więcej danych
39,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
39,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wewnątrz, oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 172
Rozwiń więcej danych
61,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
61,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wewnątrz
Gwint zewn. [mm]: M16 x 1,50
43,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
43,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie MITSUBISHI PAJERO I. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie MITSUBISHI PAJERO I końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu MITSUBISHI PAJERO I, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.