37 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z obu stron, oś przednia
26,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
26,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z obu stron, oś przednia
Średnica 1 [mm]: 15.8
Rozwiń więcej danych
29,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03591184003
Strona zabudowy: Z obu stron, wewnątrz, oś przednia
Gwint zewn. [mm]: M16x1,5
Rozwiń więcej danych
49,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, oś przednia po obydwu stronach
Zbieżność stożka: 1/8
Rozwiń więcej danych
47,86
zł/szt.
Kraków: pt. 12.09
U ciebie: pt. 12.09
47,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wewnątrz, oś przednia po obydwu stronach
Zbieżność stożka: 1/8
Rozwiń więcej danych
52,99
zł/szt.
Kraków: pt. 12.09
U ciebie: pt. 12.09
52,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG840063310
Wymiar gwintu: M16x1,5 a-lh
Wymiar stożka [mm]: 13.8
41,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
41,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG840063410
Wymiar gwintu: M16x1,5 a
Wymiar stożka [mm]: 13.8
42,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
42,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DAYDSS1471
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Wymiar stożka [mm]: 13.7
Rozwiń więcej danych
41,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
41,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DYS2209826
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
Długość [mm]: 90
Rozwiń więcej danych
39,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
39,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042132160200017
Strona zabudowy: Zewnętrzny, oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 92
Rozwiń więcej danych
43,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: 16 x 1,5
Rodzaj gwintu: Dla bieżnika prawostronnego
66,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKFVKDY815502
43,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z obu stron, wewnątrz, oś przednia
30,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
30,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wewnątrz, oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 172
Rozwiń więcej danych
32,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04115033007
Wymiar gwintu: 16x1,5
Wymiar stożka [mm]: 13.7
Rozwiń więcej danych
37,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: 16 x 1,5
Rodzaj gwintu: Dla gwintu lewego
58,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGASR6105
Strona zabudowy: Wewnątrz, oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Grubość [mm]: 78
Rozwiń więcej danych
52,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
52,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA1196
Długość [mm]: 113
Szerokość [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
51,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
51,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CTRCE0304
Zbieżność stożka: 1/8
Długość [mm]: 172
Rozwiń więcej danych
67,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
67,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 87
Rozwiń więcej danych
49,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie MITSUBISHI PAJERO I. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie MITSUBISHI PAJERO I końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu MITSUBISHI PAJERO I, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.