5 produktów
Wybierz auto
KAVSTR5522
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 327
Rozwiń więcej danych
52,52
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
52,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADC48796
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 37
Rozwiń więcej danych
102,76
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
102,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSPS030112
Długość [mm]: 322
Długość 2 [mm]: 303
Rozwiń więcej danych
32,17
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
32,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040141334
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 37
Rozwiń więcej danych
102,72
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
102,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 324
Rozwiń więcej danych
67,14
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
67,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Drążki kierownicze są zamontowane po obydwu stronach samochodu MITSUBISHI SPACE RUNNER II. Łączą one przekładnię kierowniczą oraz zwrotnice poszczególnych kół. Elementem drążka kierowniczego jest przegub kulowy, który pozwala na ruch elementów zawieszenia względem przekładni kierowniczej. Z czasem na drążkach kierowniczych pojawia się luz, który obniża precyzję pracy układu kierowniczego i znacząco obniża komfort prowadzenia.
Jeżeli końcówki drążków kierowniczych wymagają wymiany, to z przednich nadkoli da się słyszeć hałasy – stuki i piski. Są one słyszalne przede wszystkim podczas jazdy po nierównej nawierzchni, ale mogą pojawić się również na postoju. Kolejnym symptomem są drgania i wibracje kierownicy. Zużyte drążki kierownicze obniżają reakcję układu na obroty kierownicy. Delikatne ruchy kierownicy mogą nawet nie powodować skrętu kół.
Drążki kierownicze w pojazdach MITSUBISHI SPACE RUNNER II zużywają się przede wszystkim podczas jazdy na zniszczonej nawierzchni. Negatywnie wpływa na nie również agresywne ruszanie na skręconych kołach oraz kręcenie kierownicą na postoju. Kierowcy, którzy często wjeżdżają na wysokie krawężniki, również muszą liczyć się z przyspieszonym zużyciem drążków kierowniczych.