-5% na zestaw olej + filtr od 400 zł!

Powiadom mnie o dostępności

Drążki kierownicze do OPEL FRONTERA A

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

ASHIKA
JAPANPARTS
BLUE PRINT
FAG
FEBI BILSTEIN
JAPKO
RTS
Drążek pośredni układu kierowniczego JAPKO 59901

Wysokość zabudowy: 180

Średnica zabudowy [mm]: 19.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

105,72

zł/szt.

Kraków: śr. 20.08

U ciebie: śr. 20.08

105,72

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Drążek pośredni układu kierowniczego ASHIKA 59-09-997

Wysokość zabudowy: 176

Średnica zabudowy [mm]: 19.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

87,93

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 19.08

87,93

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Drążek pośredni układu kierowniczego JAPANPARTS ID-901

Wysokość zabudowy: 180

Średnica zabudowy [mm]: 19.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

78,62

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 19.08

78,62

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Drążek kierowniczy FAG 840 0157 10

Długość [mm]: 312

Rozmiar gwintu 1: M14x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

56,47

zł/szt.

Kraków: śr. 20.08

U ciebie: śr. 20.08

56,47

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Drążek pośredni układu kierowniczego ASHIKA 59-09-901

Wysokość zabudowy: 180

Średnica zabudowy [mm]: 19.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

83,31

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 19.08

83,31

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Drążek kierowniczy RTS 94-05110

Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach

Ciężar [kg]: 1.144

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

111,26

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 19.08

111,26

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Drążek pośredni układu kierowniczego JAPANPARTS ID-997

Wysokość zabudowy: 176

Średnica zabudowy [mm]: 19.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

82,96

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 19.08

82,96

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Drążek kierowniczy FEBI BILSTEIN 43347

Strona zabudowy: W srodku, oś przednia

Ciężar [kg]: 0.017

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

350,37

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 19.08

350,37

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Drążek kierowniczy BLUE PRINT ADZ98711

Strona zabudowy: W srodku, oś przednia

Ciężar [kg]: 3.74

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

370,73

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 19.08

370,73

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do OPEL FRONTERA A

Drążek kierowniczy w samochodzie OPEL FRONTERA A – odpowiedzialny za prawidłowe skręcanie

Drążki kierownicze są zamontowane po obydwu stronach samochodu OPEL FRONTERA A. Łączą one przekładnię kierowniczą oraz zwrotnice poszczególnych kół. Elementem drążka kierowniczego jest przegub kulowy, który pozwala na ruch elementów zawieszenia względem przekładni kierowniczej. Z czasem na drążkach kierowniczych pojawia się luz, który obniża precyzję pracy układu kierowniczego i znacząco obniża komfort prowadzenia.

Objawy zużytych drążków kierowniczych w samochodzie OPEL FRONTERA A

Jeżeli końcówki drążków kierowniczych wymagają wymiany, to z przednich nadkoli da się słyszeć hałasy – stuki i piski. Są one słyszalne przede wszystkim podczas jazdy po nierównej nawierzchni, ale mogą pojawić się również na postoju. Kolejnym symptomem są drgania i wibracje kierownicy. Zużyte drążki kierownicze obniżają reakcję układu na obroty kierownicy. Delikatne ruchy kierownicy mogą nawet nie powodować skrętu kół.

OPEL FRONTERA A – co wpływa na zużycie drążków kierowniczych?

Drążki kierownicze w pojazdach OPEL FRONTERA A zużywają się przede wszystkim podczas jazdy na zniszczonej nawierzchni. Negatywnie wpływa na nie również agresywne ruszanie na skręconych kołach oraz kręcenie kierownicą na postoju. Kierowcy, którzy często wjeżdżają na wysokie krawężniki, również muszą liczyć się z przyspieszonym zużyciem drążków kierowniczych.