3 produkty
Wybierz auto
DYS2421806
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
Długość [mm]: 230
Rozwiń więcej danych
40,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
40,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSPS031060
33,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
33,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
RTS9209229010
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 233
Rozwiń więcej danych
62,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Drążki kierownicze są zamontowane po obydwu stronach samochodu RENAULT KOLEOS II. Łączą one przekładnię kierowniczą oraz zwrotnice poszczególnych kół. Elementem drążka kierowniczego jest przegub kulowy, który pozwala na ruch elementów zawieszenia względem przekładni kierowniczej. Z czasem na drążkach kierowniczych pojawia się luz, który obniża precyzję pracy układu kierowniczego i znacząco obniża komfort prowadzenia.
Jeżeli końcówki drążków kierowniczych wymagają wymiany, to z przednich nadkoli da się słyszeć hałasy – stuki i piski. Są one słyszalne przede wszystkim podczas jazdy po nierównej nawierzchni, ale mogą pojawić się również na postoju. Kolejnym symptomem są drgania i wibracje kierownicy. Zużyte drążki kierownicze obniżają reakcję układu na obroty kierownicy. Delikatne ruchy kierownicy mogą nawet nie powodować skrętu kół.
Drążki kierownicze w pojazdach RENAULT KOLEOS II zużywają się przede wszystkim podczas jazdy na zniszczonej nawierzchni. Negatywnie wpływa na nie również agresywne ruszanie na skręconych kołach oraz kręcenie kierownicą na postoju. Kierowcy, którzy często wjeżdżają na wysokie krawężniki, również muszą liczyć się z przyspieszonym zużyciem drążków kierowniczych.