12 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
Długość [mm]: 271
Rozwiń więcej danych
62,04
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
62,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 294
Rozwiń więcej danych
50,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
50,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 289
Rozwiń więcej danych
59,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
59,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymagana ilość: 2
Wymiar gwintu: M16x1,5 / m14x1,5
33,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
33,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Wymiar gwintu: Mm14x1,5r
Rozwiń więcej danych
43,50
zł/szt.
Kraków: pt. 11.07
U ciebie: pt. 11.07
43,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 294
Rozwiń więcej danych
53,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
53,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Wymiar gwintu: Mm14x1.5r
Rozwiń więcej danych
51,36
zł/szt.
Kraków: pt. 11.07
U ciebie: pt. 11.07
51,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 289
Rozwiń więcej danych
48,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
48,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Wymagana ilość: 1
119,34
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
119,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Wymagana ilość: 1
119,34
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
119,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 294
Rozwiń więcej danych
48,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
48,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przestrzegaj danych technicznych: 1
80,65
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
80,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Drążki kierownicze są zamontowane po obydwu stronach samochodu VOLVO V40 II. Łączą one przekładnię kierowniczą oraz zwrotnice poszczególnych kół. Elementem drążka kierowniczego jest przegub kulowy, który pozwala na ruch elementów zawieszenia względem przekładni kierowniczej. Z czasem na drążkach kierowniczych pojawia się luz, który obniża precyzję pracy układu kierowniczego i znacząco obniża komfort prowadzenia.
Jeżeli końcówki drążków kierowniczych wymagają wymiany, to z przednich nadkoli da się słyszeć hałasy – stuki i piski. Są one słyszalne przede wszystkim podczas jazdy po nierównej nawierzchni, ale mogą pojawić się również na postoju. Kolejnym symptomem są drgania i wibracje kierownicy. Zużyte drążki kierownicze obniżają reakcję układu na obroty kierownicy. Delikatne ruchy kierownicy mogą nawet nie powodować skrętu kół.
Drążki kierownicze w pojazdach VOLVO V40 II zużywają się przede wszystkim podczas jazdy na zniszczonej nawierzchni. Negatywnie wpływa na nie również agresywne ruszanie na skręconych kołach oraz kręcenie kierownicą na postoju. Kierowcy, którzy często wjeżdżają na wysokie krawężniki, również muszą liczyć się z przyspieszonym zużyciem drążków kierowniczych.