17 produktów
Wybierz auto
Długość [mm]: 130
Szerokość [mm]: 92
Rozwiń więcej danych
46,61
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
46,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 111
Rozwiń więcej danych
90,54
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
90,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, os przednia, z prawej
Gwint wewnętrzny [mm]: M 16 x 1,5
Rozwiń więcej danych
43,56
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
43,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, oś przednia, z lewej
Gwint wewnętrzny [mm]: M 16 x 1,5
Rozwiń więcej danych
43,56
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
43,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY5160200012HD
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 109.5
Rozwiń więcej danych
76,49
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
76,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04215160200013HD
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 109.5
Rozwiń więcej danych
76,49
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
76,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 110
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
78,70
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
78,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Zbieżność stożka: 1/5
Rozwiń więcej danych
70,66
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
70,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Zbieżność stożka: 1/5
Rozwiń więcej danych
70,69
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
70,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
RTS91070681
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 109.5
Rozwiń więcej danych
52,00
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
52,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG840147410
Długość [mm]: 110
Wymiar gwintu: M16x1,5
Rozwiń więcej danych
73,80
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
73,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 110
Rozwiń więcej danych
56,42
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
56,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 110
Rozwiń więcej danych
55,00
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
55,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG840147310
Długość [mm]: 110
Wymiar gwintu: M16x1,5
Rozwiń więcej danych
64,74
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
64,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 130
Szerokość [mm]: 92
Rozwiń więcej danych
46,61
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
46,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRWJTE1986
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z lewej, oś przednia
Wymiar gwintu: M10x1,5
Rozwiń więcej danych
53,20
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
53,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRWJTE1987
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z prawej, oś przednia
Wymiar gwintu: M10x1,5
Rozwiń więcej danych
53,20
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
53,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie VOLVO V40 II. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie VOLVO V40 II końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu VOLVO V40 II, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.