66 produktów
Wybierz auto
Nr art: DEND180161
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: RTS90009271
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: RTS9290923
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: SID63434
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: RTS90009272
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: RTS90009371
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: JPG1144400480
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: JPG1144400470
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0439D180100
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: SID63435
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: SKFVKDY321037
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: TOP102798
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: TOP102799
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MONL29213
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: GSPS030640
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 05149200957
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: DEND180160
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: RTS90009372
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Drążki kierownicze są zamontowane po obydwu stronach samochodu VW GOLF II. Łączą one przekładnię kierowniczą oraz zwrotnice poszczególnych kół. Elementem drążka kierowniczego jest przegub kulowy, który pozwala na ruch elementów zawieszenia względem przekładni kierowniczej. Z czasem na drążkach kierowniczych pojawia się luz, który obniża precyzję pracy układu kierowniczego i znacząco obniża komfort prowadzenia.
Jeżeli końcówki drążków kierowniczych wymagają wymiany, to z przednich nadkoli da się słyszeć hałasy – stuki i piski. Są one słyszalne przede wszystkim podczas jazdy po nierównej nawierzchni, ale mogą pojawić się również na postoju. Kolejnym symptomem są drgania i wibracje kierownicy. Zużyte drążki kierownicze obniżają reakcję układu na obroty kierownicy. Delikatne ruchy kierownicy mogą nawet nie powodować skrętu kół.
Drążki kierownicze w pojazdach VW GOLF II zużywają się przede wszystkim podczas jazdy na zniszczonej nawierzchni. Negatywnie wpływa na nie również agresywne ruszanie na skręconych kołach oraz kręcenie kierownicą na postoju. Kierowcy, którzy często wjeżdżają na wysokie krawężniki, również muszą liczyć się z przyspieszonym zużyciem drążków kierowniczych.