41 produktów
Wybierz auto
Nr art: 0429JAR939
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MEY1160310000
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0510690185
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: ABS240375
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: FAG840016910
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03592532902
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: AUT110078210
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MCA53129
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: RTS9205992
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: JPG1144401600
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: BGASR9605
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: SRL1227730
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: SKV04SKV359
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MET56006802
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MET56006901
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: NTYSDKVW003
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MAX690936
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0369VKDY321002
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MEY1160300018
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: RTS90059921
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Drążki kierownicze są zamontowane po obydwu stronach samochodu VW GOLF V. Łączą one przekładnię kierowniczą oraz zwrotnice poszczególnych kół. Elementem drążka kierowniczego jest przegub kulowy, który pozwala na ruch elementów zawieszenia względem przekładni kierowniczej. Z czasem na drążkach kierowniczych pojawia się luz, który obniża precyzję pracy układu kierowniczego i znacząco obniża komfort prowadzenia.
Jeżeli końcówki drążków kierowniczych wymagają wymiany, to z przednich nadkoli da się słyszeć hałasy – stuki i piski. Są one słyszalne przede wszystkim podczas jazdy po nierównej nawierzchni, ale mogą pojawić się również na postoju. Kolejnym symptomem są drgania i wibracje kierownicy. Zużyte drążki kierownicze obniżają reakcję układu na obroty kierownicy. Delikatne ruchy kierownicy mogą nawet nie powodować skrętu kół.
Drążki kierownicze w pojazdach VW GOLF V zużywają się przede wszystkim podczas jazdy na zniszczonej nawierzchni. Negatywnie wpływa na nie również agresywne ruszanie na skręconych kołach oraz kręcenie kierownicą na postoju. Kierowcy, którzy często wjeżdżają na wysokie krawężniki, również muszą liczyć się z przyspieszonym zużyciem drążków kierowniczych.