14 produktów
Wybierz auto
SKFVKDY855501
100,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
100,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADC48730
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 1.006
Rozwiń więcej danych
108,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
108,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA1261
Długość [mm]: 145
Szerokość [mm]: 40
Rozwiń więcej danych
81,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
81,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA1651
Wymiar gwintu: 32 spline
102,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
102,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
64,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
64,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYSWKMS002
63,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADC48722
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 1.004
Rozwiń więcej danych
93,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
93,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO35K5013OYO
80,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
80,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG842001510
Wymiar stożka [mm]: 13.6
98,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
98,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 0.89
Rozwiń więcej danych
88,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
88,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FESASMV97W
Ciężar [kg]: 0.765
101,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
101,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 0.95
Rozwiń więcej danych
109,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
109,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADC48731
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 1.16
Rozwiń więcej danych
100,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
100,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 1.08
Rozwiń więcej danych
104,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
104,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zadaniem kolumny kierowniczej we współczesnych pojazdach, takich jak MITSUBISHI PAJERO, jest przeniesienie momentu obrotowego wygenerowanego na kierownicy na przekładnię kierowniczą. Dalej moment jest przekładany na mechanizm zwrotniczy, w efekcie czego dochodzi do skrętu kół. Rolą przekładni kierowniczej jest także zwiększenie bezpieczeństwa kierowcy pojazdu. W razie wypadku czołowego absorbuje ona część energii kinetycznej, zmniejszając możliwość wystąpienia obrażeń kierowcy.
Kolumna kierownicza jest szczególnie często eksploatowanym elementem pojazdu MITSUBISHI PAJERO, przez co może ulegać usterkom lub zużyciu eksploatacyjnemu. W samochodzie MITSUBISHI PAJERO objawem niesprawności kolumny kierowniczej jest zwiększony luz wyczuwalny podczas skrętu. Zdarzają się także symptomy przeciwne, polegające na ciężkiej pracy kierownicy. Niekiedy z układu dobiegają także niepokojące odgłosy, takie jak stuki w momencie skręcania.
Przekładnia kierownicza nie powinna być wymieniania zbyt pochopnie. Należy najpierw sprawdzić, czy przyczyna problemów obserwowanych podczas skręcania nie leży w innym elemencie układu – pompie wspomagania kierownicy, przegubach napędowych itp. Najlepiej sprawdzić stan przekładni w warsztacie samochodowym, a po stwierdzeniu jej wyeksploatowania wymienić ją na nowy element. Możliwe jest także wykonanie regeneracji przekładni kierowniczej, jednak rozwiązanie to nie daje nam gwarancji długotrwałej, poprawnej pracy układu kierowniczego.