Powiadom mnie o dostępności

Kolumna kierownicza do MITSUBISHI PAJERO II

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

SKF VKDY 855501

SKFVKDY855501

100,96

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

100,96

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 32

Parametr: Single arm

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

64,70

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

64,70

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Wymiar gwintu: 32 spline

102,21

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

102,21

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

NTY SWK-MS-002

NTYSWKMS002

63,53

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

63,53

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

FAG 842 0015 10

FAG842001510

Wymiar stożka [mm]: 13.6

98,27

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

98,27

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia

Ciężar [kg]: 1.08

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

100,69

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

100,69

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia

Ciężar [kg]: 1.16

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

100,29

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

100,29

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI PAJERO II

Kolumna kierownicza w samochodzie MITSUBISHI PAJERO II – zasada działania

Zadaniem kolumny kierowniczej we współczesnych pojazdach, takich jak MITSUBISHI PAJERO II, jest przeniesienie momentu obrotowego wygenerowanego na kierownicy na przekładnię kierowniczą. Dalej moment jest przekładany na mechanizm zwrotniczy, w efekcie czego dochodzi do skrętu kół. Rolą przekładni kierowniczej jest także zwiększenie bezpieczeństwa kierowcy pojazdu. W razie wypadku czołowego absorbuje ona część energii kinetycznej, zmniejszając możliwość wystąpienia obrażeń kierowcy.

Objawy usterki kolumny kierowniczej w samochodzie MITSUBISHI PAJERO II

Kolumna kierownicza jest szczególnie często eksploatowanym elementem pojazdu MITSUBISHI PAJERO II, przez co może ulegać usterkom lub zużyciu eksploatacyjnemu. W samochodzie MITSUBISHI PAJERO II objawem niesprawności kolumny kierowniczej jest zwiększony luz wyczuwalny podczas skrętu. Zdarzają się także symptomy przeciwne, polegające na ciężkiej pracy kierownicy. Niekiedy z układu dobiegają także niepokojące odgłosy, takie jak stuki w momencie skręcania.

MITSUBISHI PAJERO II – kiedy wymienić przekładnię kierowniczą?

Przekładnia kierownicza nie powinna być wymieniania zbyt pochopnie. Należy najpierw sprawdzić, czy przyczyna problemów obserwowanych podczas skręcania nie leży w innym elemencie układu – pompie wspomagania kierownicy, przegubach napędowych itp. Najlepiej sprawdzić stan przekładni w warsztacie samochodowym, a po stwierdzeniu jej wyeksploatowania wymienić ją na nowy element. Możliwe jest także wykonanie regeneracji przekładni kierowniczej, jednak rozwiązanie to nie daje nam gwarancji długotrwałej, poprawnej pracy układu kierowniczego.